خبرگزاری کار ایران

شعار روزهای هفته صنایع‌دستی اعلام شد/ برگزاری ویژه برنامه روز جهانی صنایع‌دستی با حضور مهمانان داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۱۸

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور شعار روزهای هفته صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مریم جلالی (معاون صنایع‌دستی کشور)، با تبریک فرا رسیدن هفته صنایع‌دستی و روز جهانی صنایع‌دستی گفت: هفته صنایع‌دستی از ۱۷تا ۲۶ خردادماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. 

او افزود: برنامه‌های این هفته در تهران و استان‌های مختلف برگزار خواهد شد و به مناسبت فرارسیدن ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع‌دستی که مصادف با پنجاه و نهمین سالگرد تاسیس شورای جهانی صنایع‌دستی است، برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود. همچنین مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مسئولانی از شورای جهانی صنایع‌دستی در این برنامه‌ها حضور خواهند داشت. 

جلالی تصریح کرد: چهارشنبه ۱۷ خرداد روز صنایع‌دستی و رسانه، جمعه ۱۹ خرداد روز صنایع‌دستی، پیشران گردشگری، شنبه ۲۰ خرداد  روز استفاده از صنایع‌دستی، سبک اصیل زندگی، یکشنبه ۲۱ خرداد روز صنایع‌دستی و تشکل‌ها، دوشنبه ۲۲ خرداد روز صنایع‌دستی و تعاملات فرهنگی، سه‌شنبه ۲۳ خرداد صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی، چهارشنبه ۲۴ خرداد روز صنایع‌دستی، زنان و جوانان، پنجشنبه ۲۵ خرداد روز صنایع‌دستی، مهار تورم و رشد تولید و جمعه ۲۶ خرداد روز صنایع‌دستی و نوگرایی نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز