خبرگزاری کار ایران

نمایش فرهنگ و هنر ایران در قالب تمبرهای طلا و نقره‌ در نمایشگاه صنعت پست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۸۹۷

در نخستین نمایشگاه صنعت پست که از ۸ الی ۱۱ خردادماه برگزار خواهد شد، بخشی از فرهنگ و هنر ایران‌زمین در قالب تمبرهای طلا و نقره منقوش به چهره مشاهیر و رویدادهای فرهنگی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مصلای امام خمینی (ره) از فردا ۸ خردادماه میزبان برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت پست خواهد شد تا تمام اکوسیستم صنعت پست گرد هم آمیند و ضمن تبادل دانش میان بازیگران فعال آن، بازدیدکنندگان نیز با دستاوردهای مهم این صنعت آشنا شوند. 

اکوسیستم پست، تجارت الکترونیک و لجستیک هوشمند مرکز توجه این نمایشگاه خواهد بود و با رویکردی تعاملی سعی بر آن است تا جنبه‌های مختلف هوشمندسازی، دیجیتال مارکتینگ، سهولت در انجام خدمات و سرعت عمل را در معرض دید مخاطبین قرار داده شود. هدف از این نمایشگاه؛ معرفی جدیدترین فناوری ها، دستاوردها و خدمات زنجیره تامین، صنعت پست و لجستیک خرده فروشی با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمندسازی است. 

در این راستا و پیرو گسترش فرهنگ و هنر ایرانی مجموعه صنایع دستی پرنیا که برای اولین بار در ایران در قالب حرکتی فرهنگی، اقدام به خلق آثار هنری با مضامین چهره‌های مشاهیر ایران، محیط زیست، مناسبت‌های نوروز و… در قالب تمرینه‌هایی از جنس طلا و نقره نموده نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت تا بخشی از داشته‌های فرهنگی و هنری را در قالب تمبرهایی با ویژگی‌های خاص عرضه کند. 

از همکاری این مجموعه با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اتفاقات فرهنگی در حوزه تمبر در ایران و بازارهای جهانی رقم زده شده چنانکه چندی پیش نیز شاهد افتتاح موزه تمبرهای طلا و نقره با عنوان «تمبرهای زینتی» ایران به مناسبت هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس شورای بین‌المللی موزه‌ها (ایکوم) در تهران بودیم. 

اکنون نخستین نمایشگاه صنعت پست از ۸ الی ۱۱ خردادماه میزبان جمعی از فعالان از این عرصه خواهد بود. سابقه سیر تحول صنعت پست در نمایشگاه با ابزارهای مختلف و در قالب محتواهای ویدئویی و تصویری ویژه نمایش داده خواهد شد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز