خبرگزاری کار ایران

روایت دیده نشده جنگ در نمایشگاه «آن پنج نفر»

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۳۶

۱۰۰ عکس از پنج عکاس جوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ بوسنی در قالب نمایشگاه «آن پنج نفر» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری،  نمایشگاه عکس «آن پنج نفر» شامل ۱۰۰ عکس از پنج عکاس جوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ بوسنی در حوزه هنری افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در گالری خانه عکاسان ایران افتتاح می‌شود و همزمان با آن از آثار و هشتمین جلد از مجموعه کتاب عکاسان جنگ؛ اثر بهرام محمدی‌فرد رونمایی خواهد شد. 

«آن پنج نفر» روایت پنج عکاس جوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ بوسنی است و توسط شهید محسن چوبدار، شهید ابراهیم اصغرزاده، مرحوم قربان خلیلی، مرحومه مریم کاظم‌زاده و بهرام محمدی‌فرد عکاسی شده‌اند. 

نمایشگاه عکس «آن پنج نفر» شامل ۱۰۰ عکس است که در اندازه‌های ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر، ۱۰۰ در ۷۰ و ۵۰ در ۷۰ چاپ شده‌اند و از روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ به روی دیوار گالری خانه عکاسان ایران، خواهند رفت. 

این نمایشگاه از سه‌شنبه ۲ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در گالری خانه عکاسان ایران، واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ، میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز