خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا:

مؤلفه‌های دینداری در مردم ما نسبت به اول انقلاب، رشد چشمگیری داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۶۵

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت:‌ هویزه در دفاع مقدس، محل جانفشانی شهدا و رزمندگان بود و نقطه به نقطه این شهر مزین به قطرات خون شهداست.

به گزارش ایلنا، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مراسم سالروز آزادسازی هویزه اظهار کرد: نقطه به نقطه منطقه هویزه مزین به قطرات خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه شهرستان هویزه در دوران دفاع مقدس محل جانفشانی رزمندگان اسلام و شهدا بود، افزود: مردم هویزه و استان خوزستان در دوران دفاع مقدس، خون دادند و شهید شدند اما خونین شهر و هویزه را آزاد کردند.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: بر خلاف یاوه‌گویی‌های آمریکا و متحدانش، امروز شاهد قدرت نمایی انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا هستیم.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع از ناموس و شرف و مظلومان عالم است، انقلاب ما پیشرونده است و در این راه مصمم ایستاده است و به جلو می‌رود.

سردار خادم سیدالشهدا با یادآوری خاطرات حضور خود در کنار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه ابراز کرد: همه شاهد بودیم خون مطهر حاج قاسم سلیمانی و۷۷ شهید مدافع حرم استان خوزستان کارگر افتاد و بار دیگر مقاومت اسلامی، استکبار جهانی را به زانو درآورد.

وی افزود: مردم استان خوزستان با قومیت‌ها و گویش‌های مختلف در تمام حوادث بعداز جنگ، مثل اغتشاشات اخیر در برابر جنگ ترکیبی دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها بود اما به برکت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، هر روز مردم متحدتر می‌شوند.

وی افزود: مؤلفه‌های دینداری در مردم میهن اسلامی ما نسبت به اول انقلاب، رشد چشمگیری داشته است.

سردار خادم سیدالشهدا در پایان سخنانش بیان کرد: خدمات مردم شهرستان هویزه و استان خوزستان به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مراسم راهپیمایی جهانی اربعین حسینی با پذیرایی در مواکب، برگزاری مراسمات معنوی در ماه رمضان و روز عرفه از جلوه‌ها و مصادیق دینداری است و تداوم حرکت مؤمنانه مردم در مسیر راه مقدس سرداران شهید سید حسین علم الهدی، شهید علی غیور اصلی و شهدای مظلوم هویزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز