خبرگزاری کار ایران

سرلشکر ایزدی:

اسرائیلی‌ها با عکس‌العمل شدید مواجه خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۵۱

این اتفاق در سوریه که فعلا درگیری مستقیمی با اسرائیل ندارد صورت گرفته و کاملا معنا دار است و اظهارات صهیونیست‌ها تبلیغات مذبوحانه‌ای است

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حادثه قنیطره گفت: اسرائیلی‌ها با عکس‌العمل شدید مواجه خواهند شد.

به گزارش ایلنا؛ سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید الله‌دادی از کسانی است که واقعا خودش را شناخت و این توفیق را پیدا کرد که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور پیدا کند.

وی با اشاره به حضور سردار الله‌دادی در لشکر ۴۱ ثارالله گفت: این لشکر یکی از لشکر‌های موفق ایران در دفاع مقدس بود و زمانی که دشمن نام این لشکر را می‌شنید بر خود می‌لرزید و الله‌دادی در این لشکر رزمید و ایثار کرد و پیروزی را برای اسلام به بار آورد.

ایزدی گفت: سردار الله‌دادی دغدغه این را داشت که راه پرافتخار امام و رهبری را پس از جنگ نیز ادامه دهد و در مناطقی که برای تداوم انقلاب اسلامی موضوعیت داشتند خدمت کرد و به کمک مردم خداجوی لبنان و سوریه رفت و کمک فکری می‌کرد و به دنبال این بود مسیری که شهدا باز کرده‌اند را تداوم بخشد.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: حرکت رزمندگان اسلام در لبنان، مرز رژیم صهیونیستی و سوریه، پشتوانه‌ای برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و سردار الله‌دادی اجر خود را در مرزهای اشغالی با مجاهدتش گرفت و شهید شد.

وی افزود: الله‌دادی اولین سرداری است که با موشک مستقیم رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و دوستانش آماده‌اند تا راه پرافتخار‌ش را ادامه دهند و خدشه‌ای با این اقدامات تروریستی در مسیر شهدا و رزمندگان وارد نمی‌شود.

ایزدی گفت: انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌هاست و نسل‌ سومی‌های انقلاب در صحنه‌های مختلف آماده شهادت برای پیشبرد اهداف انقلاب هستند و این اقدام تروریستی جوانان فلسطینی، لبنانی و سوری را به حرکت در آورده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه صهیونیست‌ها اعلام کردند از حضور سردار الله‌دادی در این جمع مطلع نبوده‌اند، اظهار داشت: دشمنان ما کسانی هستند که به هیچ ارزشی پایبند نیستند، آنها می‌دانستند که این مجموعه ترکیب مقدس ایرانی، لبنانی، سوری و جبهه مقاومت است. آنها فکر می‌کردند به نتایج بالایی می‌رسند اما اکنون که می‌دانند با عکس العمل شدیدی مواجه خواهند شد و چون در ذات آنها ترس است این مطالب را می‌گویند. رزمندگان اسلام انتقام خون شهدا را با صلابت و قدرت می‌گیرند.

ایزدی تاکید کرد: عکس‌العمل ایران دفاع از جبهه مقاومت است و خود مردم منطقه به آن پاسخ می‌دهند.

وی تصریح کرد: این اتفاق در سوریه که فعلا درگیری مستقیمی با اسرائیل ندارد صورت گرفته و کاملا معنا دار است و اظهارات صهیونیست‌ها تبلیغات مذبوحانه‌ای است.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حرکت جریان تکفیری در تقویت رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده ماهیت این جریان‌هاست و ایران تنها کمک مستشاری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز