خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

عاشورا و مهدویت، دو سرمایه مهم ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۰

مردم ایران با رهبری امام راحل و بصیرت و آگاهی خود در مسیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر قدرت‌های جهانی پیروز شدند.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی عاشورا و مهدویت را دو شاخص و سرمایه مهم ملت ایران دانست.
به گزارش ایلنا محمدعلی نصرتی در جلسه شورای اداری شهرستان شبستر گفت: زیربنای فکری و اعتقادی مردم ایران بر شعار «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» استوار است.
وی افزود: عاشورا و مهدویت به عنوان دو بال تشیع در کنار زره ولایت، ملت ایران را نفوذناپذیر کرده است.
نصرتی مشخص بودن هدف و کنار گذاشتن هوای نفس را رمز موفقیت دانست و گفت: مردم ایران با رهبری امام راحل و بصیرت و آگاهی خود در مسیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر قدرت‌های جهانی پیروز شدند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات مطرح شده از سوی فرماندار شبستر اشاره کرد و گفت: این مشکلات توسط استانداری پیگیری خواهد شد و دولت تدبیر و امید نیز تمام همت خود را به کار بسته تا مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند.
نصرتی، مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی را از ویژگی‌های بارز شهرستان شبستر عنوان کرد و افزود: شبستر یکی از مناطق خوب استان است که به خاطر فرهنگ بالا و شعور سیاسی مردم این شهرستان، هیچ مشکلی در این منطقه احساس نمی‌شود.
عقلمند، فرماندار شبستر هم در این جلسه، تامین آب و راه‌های ارتباطی را مشکلات اساسی این شهرستان اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون ۵۵ کیلومتر از جاده شبستر - سلماس باقی مانده که بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای اتمام این پروژه نیاز است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در سفر به شهرستان شبستر، در منزل خانواده شهیدان سیف‌اله و ابراهیم مقدسی در شهر کوزه‌کنان حضور یافت و در فضایی صمیمی با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز