خبرگزاری کار ایران

علیرضا قزوه مهمان سومین روز «کاروان هنری روایت حبیب» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۲۴

برپایی «کاروان هنری روایت حبیب» در اولین استان مقصد خود با روایت‌گری همرزمان شهدای انقلاب و دفاع مقدس به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری، «کاروان هنری روایت حبیب» در سومین روز از حضور خود در کرمان، عصر امروز شنبه ۱۳ آذرماه با اجرای برنامه‌های گوناگونی به پایان می‌رسد و عازم استان بعدی خواهد شد. 

شعرخوانی علیرضا قزوه و شاعران استانی، اجرای نمایش «ننه قاسم» به نویسندگی و کارگردانی علی‌محمد رادمنش و فاطمه رادمنش و حماسه‌خوانی مرشد محسن میرزاعلی، از دیگر برنامه‌های روز پایانی «کاروان هنری روایت حبیب» در کرمان است. 

ویژه‌برنامه شب خاطره «روایت حبیب» عصر امروز ۱۳ آذرماه ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود. 

گفتنی است «کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد. این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، از ۱۱ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف اجرا خواهد شد. طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد. 

کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی، استان‌های میزبان «کاروان هنری روایت حبیب» خواهند بود و اختتامیه این برنامه در تهران برگزار می‌شود. 

«کاروان هنری روایت حبیب» در ادامه سفرهای خود به استان اصفهان اعزام می‌شود که جزئیات برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز