خبرگزاری کار ایران

«صفای بی‌خبران» در معرض دید

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۵۸۲

نمایشگاه «صفای بی‌خبران» شامل چیدمان شیرین میرجمالی است که ازهشتم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، «صفای بی‌خبران» عنوان نخستین نمایشگاه چیدمان «شیرین میرجمالی» است که ازهشتم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه در گالری والی درمعرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

شیرین میرجمالی هنرمند طراح و نقاش درباره نمایشگاهش گفت: «صفای بی‌خبران» عنوان نخستین نمایشگاه چیدمان انفرادی من است که با تکنیک دوخت و چاپ دستی روی حریر اجرا شده است و به شیوه‌ای منحصر به فرد چیدمان شده‌اند. در این چیدمان ۱۰ اثر که پارچه‌های حریر در ابعاد سانتیمتر۶۰ در ۳ متر و در سانتیمتر ۲۵ در ۱ متر هستند.  

او درباره وجه تسمیه عنوان این نمایشگاه گفت: دراین مجموعه با کارکترهایی روبرو هستیم که با انتخابی خودخواسته دچار زوال عقل شده‌اند و دچار نوعی بی‌خبری هستند و از این بی‌خبری لذت می‌برند. بی‌زمانی و مکانی از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است. همچنین آثار به گونه‌ای اجرا شده‌اند که از هر سو قابل دیدن هستند. 

میرجمالی درباره چرایی اجرای این مجموعه روی پارچه حریر گفت: حریر نمادی از خلوص و صفا و سادگی است و من با اجرای این مجموعه روی حریر خواستم نشان بدهم که این شخصیت‌ها که فاقد جنسیت هستند، پشت و روشان با هم یکی است. 

او درباره شیوه خلق این مجموعه گفت: این مجموعه در طول اجرا خلق شده است و برای خلق آن پیش از اجرا فکر نکرده‌ام و اتفاقاتی که دراین مجموعه افتاده در طول خلق اثر بوده است. 

این نقاش ادامه داد: این مجموعه را در چهار سال اخیر همزمان با طراحی‌ها و نقاشی‌هایم پیش برده‌ام. 

نمایشگاه «صفای بی‌خبران» از هفتم تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه در گالری والی میزبان علاقمندان خواهد بود. گالری والی در میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۷۲ واقع شده است. 

شیرین میرجمالی متولد ۱۳۶۲تهران و عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران  است. او دانش آموخته کاردانی گرافیک، کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد نقاشی است. 

او بیش از ۱۵ سال است که نقاشی می‌کند و آثارش را تاکنون در بیش از۳۰ نمایشگاه گروهی درداخل وخارج از کشور به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز