خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه گروهی «موازی» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۸۷۶

نمایشگاه گروهی «موازی» از دوم تا نوزدهم مردادماه در حال برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا هشت شب از آثاری شامل نقاشی، مجسمه سازی و چیدمان بازدید کنند.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه گروهی «موازی» شامل نقاشی، مجسمه سازی و چیدمان تا نوزده مرداد در حال برگزاری است.

این نمایشگاه با کیوریتوری بهداد نجفی اسدالهی، نقاش و هنرمند رسانه‌های نوین هنری روز یکشنبه ۲ مرداد ماه ۱۴۰۱  گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه ۶۰ اثر  از ۲۲ هنرمند شامل نقاشی، مجسمه، چاپ و اینستالیشن در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. امیرحسین صدیق بازیگر تلویزیون نیز با یک مجسمه از مجموعه «هیزم‌های نسوخته» در این رویداد حضور دارد.

مهدی اسماعیل زاده (هومان)، وحید امین، سعیده آرین، مینا بحرینی، رضا براتی، کامبیز برنجی، سحر خلجی، حسین خوش رفتار رودی، کیوان رحیمی نژاد، سینا سلطانیانی، صابر سلیمانی، محسن سلیمانی، سامان شادانلو (ایلخان)، مهرانگیز شفیعی، پرستو عزیزی، مانی کومار، معراج گل‌زاده، پژمان متقیان، اردشیر میرمنگره، محسن ناصری و بهداد نجفی اسدالهی هنرمندان شرکت کننده در این رویداد هستند. 

به گفته بهداد نجفی کیوریتور نمایشگاه یکی از نقاط عطف در دوره کاری هنری هر هنرمند دستیابی به شیوه شخصی است به صورتی که بدون نیاز به مراجعه به امضای اثر بتوان به هویت هنرمند پی برد. در این رویداد هنری سعی شده آثاری از هنرمندان که با شیوه‌های شخصی به موازات یکدیگر در معرض دید علاقه مندان قرار گیرد. 

نمایشگاه «موازی» که تا ۱۹ مردادماه برقرار است همه روزه از ۸ صبح تا ۸ شب در مجموعه «راگادید» واقع در باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز