خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه مجسمه‌های قدرت الله عاقلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۷۷

بیست و هشتمین نمایشگاه انفرادی مجسمه‌های قدرت‌الله عاقلی از ۲۱ مردادماه تا ۱۹ شهریورماه برپا می‌شود

به گزارش ایلنا، «بیگانگی» عنوان بیست و هشتمین نمایشگاه انفرادی مجسمه قدرت‌الله عاقلی است که از ۲۱ مردادماه تا ۱۹ شهریورماه  برپا می‌شود. 

 قدرت‌الله عاقلی درباره نمایشگاه «بیگانگی» گفت:  در این نمایشگاه مجموعه‌ای از ۱۵ مجسمه برنزی را که در سه سال اخیر خلق کرده‌ام را به نمایش می‌گذارم. 

او درباره چرایی انتخاب عنوان «بیگانگی» برای این مجموعه خاطر نشان کرد: من سالهاست که تمرکزم را بر روی مفهوم گذاشته‌ام و خود را هنرمندی مفهوم‌گرا می‌دانم و همواره از جهان پیرامونم ایده خلق آثارم را می‌گیرم. در جهان امروز هر یک از آدم‌ها به نوعی تلاش می‌کنند از خود و هویت‌شان فاصله بگیرند و به نوعی دچار نوعی استحاله و بیگانگی از خود هستند و من در این مجموعه تلاش کرده‌ام به نوعی این بیگانگی را دست مایه خلق آثارم قرار دهم. 

عاقلی ادامه داد: مجسمه‌های این مجموعه برآمده از ساختار کلاسیک مجسمه‌سازی هستند و هر یک نیم تنه انسان هستند که بر روی این فیگورها جزییاتی اضافه شده اند. هر یک از مجسمه‌های این مجموعه که در ابعاد ۹۰ در ۵۰ در ۳۰ خلق شده اند، سه تا پنج نسخه دارند. 

قدرت‌الله عاقلی تاکنون در بیش از ۲۲۰ نمایشگاه گروهی حضور یافته و آثارش را در ایران، هلند، فرانسه، مراکش، انگیلس، ایتالیا، قطر، اتریش و آمریکا به نمایش گذاشته است. آثار او به بینال‌های متعددی راه پیدا کرده است.  نمایشگاه قدرت‌الله عاقلی در گالری اعتماد برگزار می‌شود که جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ﺗﺎ ۸ ﺷﺐ میزبان علاقمندان است. گالری اعتماد در ﻣﯿﺪان ﻫﻔﺖ ﺗﯿﺮ، ﺧﯿﺎﺑﺎن ﻣﻔﺘﺢ ﺟﻨﻮﺑﻰ، ﺑﻦ‌ﺑﺴﺖ ﺷﯿﺮودی، ﭘﻼک ۲۵ واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز