خبرگزاری کار ایران

نشست‌های تخصصی نمایشگاه «مادر، نوزاد و کودک» میزبان صاحب‌نظران داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۶۰

سه نشست تخصصی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» زیر نظر دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی و با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان حوزه اسباب‌بازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی این رویداد، کمیته علمی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک»، نشست‌های تخصصی متنوع و کاربردی را به صورت ترکیبی (حضوری و آنلاین) تدارک دیده است، ضمن این‌که این نشست‌ها میزبان سخنران‌های بین‌المللی نیز خواهد بود. 

این کمیته از سازمان‌های مختلف برای ارائه مباحث آموزشی و ترویجی مرتبط با صنعت و توسعه اسباب‌بازی در وبینارهای تخصصی دعوت کرده، نشست‌هایی که قرار است روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۳ تا ۵ اسفند ۱۴۰۱ در حاشیه برگزاری نمایشگاه، میزبان علاقه‌مندان به مباحث علمی و تخصصی باشد. 

بر این اساس «نشست استانداردها کلید حضور در بازارهای جهانی» به معرفی استاندارهای بین‌المللی و نحوه و ملاحظه‌های دریافت استاندارد CE می‌پردازد. 

موضوع «نشست امور مالی ضمانت توسعه آینده» آشنایی اجرایی با امور مالیاتی و بیمه برای شرکت‌های با مسئولیت محدود و سهامی خاص و خلاق است. 

در عین حال «نشست مدیریت صادرات قدم قدم تا ورود به بازارهای جهانی»، نحوه همکاری با شرکت‌های مدیریت صادرات (EMC) را باهدف آماده‌سازی تولیدکنندگان برای حضور در بازارهای جهانی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. 

بر اساس این گزارش امسال بخش ویژه‌ای از نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» با نظارت شورای نظارت بر اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با رویکرد تخصصی و صادراتی به اسباب‌بازی اختصاص یافته است و دو بخش دیگر نیز به ارایه محصولات «بهداشتی و پزشکی» و «وسایل کامل سیسمونی نوزاد» مانند مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه و پوشاک و… در سالن‌های جداگانه می‌پردازد. 

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» روزهای ۲ تا ۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت حضوری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز