خبرگزاری کار ایران

برگزاری یک کارگاه سفال‌گری در برج آزادی/تجربه‌ای دوساعته برای شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۵۹۷

برج آزادی میزبان یک کارگاه سفال‌گری است که بر اساس مشارکت شهروندان فعالیت می‌کند. این کارگاه

به گزارش ایلنا، یک کارگاه سفال‌گری در میدان آزادی برگزار می‌شود. طی این اتفاق علاقمندان می‌توانند در محل مربوطه به ساخت آثار سفالی بپردازند.

فرشته یزدی، هنرمند و مدرس سفالگری در خصوص این رویداد گفت: ما برای شهروندان تجربه دوساعته‌ای را فراهم کرده‌ایم که در هر سن و سالی که هستند بتوانند با سفالگری آشنا و حس آرامش آن را تجربه کنند. 

او افزود: بر همین اساس کارگاهی در میدان آزادی در تمام روزهای هفته به جز جمعه و تعطیلات رسمی در حال فعالیت است که شهروندان با هماهنگی قبلی می‌توانند در آن حاضر و صرفا با پرداخت هزینه‌ای کم مشغول به ساخت قطعه‌ای سفالی شوند که به آن علاقه‌مند هستند. 

یزدی ادامه داد: این تجربه حدود دو ساعت طول می‌کشد و هنرجویان می‌توانند با استفاده از چرخ سفالگری یا دست، نقوش مورد نظر خود را با راهنمایی ما، بسازند. 

او گفت: شهروندان پس از پایان کار می‌توانند سفال ساخته شده را به عنوان هنر دست خود به همراه ببرند. 

یکی از هنرهای ماندگار انسان از دوره‌های باستان تا به امروز سفالگری است. هنری که ریشه در فکر و اندیشه انسان دارد. 

سفالگری از هنرهای تجسمی متفاوت و خاص است که می‌تواند هر انسانی را با تجربه‌ای کم نظیر آشنا کند. تجربه‌ای که یک هنرمند آن را برای شهروندان با برگزاری یک رویداد در دسترس قرار داده است. 

لازم به ذکر است این رویداد در زیر گذر برج آزادی و در محوطه ایرانسرا برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام از طریق این آدرس @Fereshtehyazdi اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز