خبرگزاری کار ایران

داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۳۲۲

از سوی دبیرخانه جشنواره اسامی داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، دبیرخانه این رخداد هنری در اطلاعیه‌ای اسامی اعضای داوران بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره را که با حکم سعید نجفیان دبیر جشنواره منصوب شده‌اند، اعلام کرد.

بر این اساس: لیلی عاج، نویسنده و کارگردان تئاتر و مدرس، بهار کریم زاده، نویسنده، بازیگر و کارگردان و مهرداد رایانی مخصوص مدرس نویسنده بازیگر و کارگردان، رضا گشتاسب نویسنده و کارگردان و مسعود ملکوتی نیا نویسنده کارگردان و مدرس دانشگاه به عنوان داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، آثار شرکت کننده در این بخش را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. 

دبیر خانه جشنواره با ابراز خرسندی و سپاس از مشارکت و حضور نمایشنامه نویسان سراسر کشور اعلام کرد: بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی جشنواره سیزدهم به صورت کشوری برگزار و در مدت زمان اعلام شده برای فراخوان این بخش تعداد ۱۱۳ اثر از نویسندگان استانهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد، در روز پایانی جشنواره پنج نمایشنامه به عنوان آثار برگزیده اعلام و ده نمایشنامه نخست نیز از سوی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس چاپ می‌شود. 

مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق از روز یکشنبه ۲۷ آذرماه تا روزجمعه دوم دیماه سالجاری به دبیری سعید نجفیان در استان بوشهر (شهر بوشهر) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز