خبرگزاری کار ایران

فراخوان جشنواره تئاتر سردار آسمانی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۵۸۵

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس چهارمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با هدف تکریم شخصیت و مجاهدت سردار سرافراز اسلام مجاهد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و نیز به منظور حمایت از گروه‌های تئاتر خیابانی سراسر کشور و گسترش اجرای تئاتر در شهرستان‌ها «چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی» را در بخش تئاتر خیابانی، برگزار می‌کند. 

سردار آسمانی و ولایت‌مداری، سردار آسمانی و دفاع مقدس، سردار آسمانی و اقتدار ملی، سردار آسمانی و جبهه مقاومت اسلامی، سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم، سردار آسمانی و سبک زندگی اسلامی_ ایرانی، سردار آسمانی و نسل جوان، سردار آسمانی و استکبار ستیزی، سردار آسمانی و فرهنگ عاشورا، سردار آسمانی و مردم‌داری، سردار آسمانی و هم‌رزمان از جمله محورهای موضوعی این جشنواره است. 

علاقمندان می‌توانند آثار خود را طبق ضوابط مندرج در فراخوان به نشانی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس واقع در تهران، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، بخارست هشتم، پلاک ۱۶، طبقه ششم ارسال کنند. 

جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از سال ۱۳۹۸ پس از حمله تروریستی آمریکا و شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح پایه‌گذاری شد و در سه دوره برگزاری، با استقبال هنرمندان متعهد هنرهای نمایشی کشور روبرو شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز