خبرگزاری کار ایران

«راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۴۱۷

کتاب «راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها» با تاکید بر توجه به سلامت روحی و جسمی منتشر و روانه بازار شد.

به گزاش خبرنگار ایلنا، کتاب «راهنمای انرژی و حال خوب برای پرمشغله‌ها» نوشته گیلیان برن با ترجمه فرشید عبدی و میلاد حاجی عبدالمجید به همت نشر پویش مداوم در ۱۴۴ صفحه با شمارگان ۳۰۰ نسخه و با قیمت ۱۱۹ هزار تومان منتشر و روانه بازار شد. 

اگر مدیر یا کارشناسی پرمشغله هستید و وقت سر خاراندن ندارید، به نشانه‌های از دست دادن سلامتی روح و جسم خود توجهی نمی‌کنید، اولویت‌های کاریتان به هم ریخته و سراسر زندگی‌تان پر شده از کارهای تمام نشده و استرس و نگرانی از سر و رویتان می‌بارد، دقیقاً زمان توقف و تأمل است. با خودتان خلوت کنید و ببینید نتیجه این بی‌توجهی به مهم‌ترین سرمایه‌هایتان یعنی انرژی و سلامتی چیست؟ بر سر همکاران و سایر افرادی که همین مسیر را طی کرده‌اند، چه آمده است؟ آیا با مشکلات قلبی شدید، فشار خون، ناراحتی‌های گوارشی و بیماری‌های اعصاب و روان مواجه نشده‌اند؟ آیا مجبور نشده‌اند کاری را که برایش به آب و آتش می‌زده‌اند، ترک کنند؟ آیا سرمایه و درآمد خود را صرف بازگرداندن سلامت نسبی خود نکرده‌اند؟ 

احتمال اینکه شما نیز با چنین شرایطی روبرو شوید، بسیار زیاد است. آمار جهانی هم این شرایط ناگوار را تأیید می‌کند. بیش از ۷۰ درصد مشکلات سلامت در محیط کار بر اثر استرس و پرمشغله بودن به وجود می‌آید. 

این کتاب درباره استرس و مدیریت آن نیست؛ استرس معلول عوامل زیادی است و می‌بایست به علت‌های اصلی آن پرداخت. در این کتاب با افزایش سطح سلامتی و انرژی به جنگ استرس می‌رویم و از آن مهم‌تر، به کمک این دو عامل می‌خواهیم به عملکردی درخشان و منحصر به فرد در محیط کار برسیم. 

در پشت جلد کتاب آمده است: 

بدون انرژی نمی‌توانیم فعالیت‌های ذهنی و فکری انجام دهیم و انجام ندادن یا ضعیف انجام دادن وظایفمان منجر به مشکلات زیادی برای خود و سازمانمان می‌شود. پس می‌بایست برای تولید و حفظ مستمر انرژی‌مان، برنامه‌ریزی و سازماندهی داشته باشیم. 

سلامت مفهومی گسترده است. سلامت روحی و جسمی موجب می‌شود ما بتوانیم بدون وقفه از انرژی‌مان استفاده کنیم، بیمار نباشیم، حس ناخوشی نداشته باشیم و حالمان خوب باشد. برای اینکه سلامتی‌مان حفظ شود نیازمند تغذیه سالم، ورزش و آرامش ذهنی و روحی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز