کتاب «استراتژی و دیگر هیچ» در بازار کتاب

کتاب «استراتژی و دیگر هیچ» مجموعه گفتگوهای ناصر رضوی کارشناس امنیتی با موضوع سازمان مجاهدین خلق به قلم محمدحسین روزیطلب منتشر شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات ایران، کتاب «استراتژی و دیگر هیچ» به روشنگری دربارۀ زوایای پنهان اهداف و فعالیتهای سازمان مجاهدین خلق در دهههای گذشته میپردازد و در تحلیل شناخت این سازمان و اندیشههای سران آن در دورههای مختلف انقلاب، اطلاعات منحصر بهفردی در اختیار خواننده قرار میدهد.
گفتگوهای این کتاب با ناصر رضوی در سال ۱۳۹۴ به انجام رسیده است. مصاحبه شونده، طی سالهای گذشته تجربهای طولانی در حوزۀ مبارزه با سازمان مجاهدین خلق در وزارت اطلاعات و بخش اطلاعاتی امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته و بهدلیل احاطۀ کامل به موضوع، اطلاعات و تحلیلهای قابل تأملی در زمینههای مختلف فعالیت این سازمان، بهخصوص در سالهای اول انقلاب ارائه میکند.
محمدحسن روزیطلب، از پژوهشگران و نویسندگان تاریخ معاصر کشور است که تاکنون کتابهای متعددی از او منتشر شده است؛ کتابهایی چون «صخره سخت»، «عملیات مهندسی»، «رعد در آسمان بیابر» و کتاب اخیرِ «استراتژی و دیگر هیچ» از جمله آثار اوست.
در بخشی از کتاب میخوانیم:
سازمان همواره این نگاه را داشت که مردم به دنبال عنصر پیروز هستند، بهدنبال کسی میروند که پیروز میدان است؛ یعنی برای فرد پیروز کف میزنند نه برای شکستخورده؛ لذا شما باید در صحنة عمل، کاری کنید که پیروز جلوه نمایید. میگوید وقتی شما در هفتم تیر این کار را کردید، همه فکر خواهند کرد که این نظام فرو خواهد ریخت و شما موج شکست را به داخل حکومت میبرید و بعد مردم میآیند و برای طرف پیروز کف میزنند.
کتاب «استراتژی و دیگر هیچ» در ۲۵۶ صفحه و قیمت ۸۰ هزار تومان توسط انتشارات مؤسسۀ فرهنگی مطبوعاتی ایران منتشر و روانه بازار شده است. علاقهمندان میتوانند این کتاب و تازهترین محصولات انتشارات را از سایت https://ketabir.com/ تهیه کنند.