خبرگزاری کار ایران

پوشش کامل بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی/ تقدیر وزیر ورزش از رسانه ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۱۱۹

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که از ۱۷ تا ۲۷ مرداد در قونیه ترکیه برگزار می شود به طور کامل تحت پوشش رسانه ملی قرار گرفته است؛ مسابقات نمایندگان کاروان ایران در این دوره از مسابقات نیز که با بیش از ۲۴۰ ورزشکار در ۱۶ رشته ورزشی حضور به هم رسانده است به صورت زنده پخش می‌گردد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در تیم اعزامی سازمان صدا و سیما، خبرنگارانی از خبرگزاری صدا و سیما، رادیو ورزش و معاونت برون مرزی حضور دارند، که به سرپرستی شبکه ورزش سیما در قالب ارتباط زنده تصویری و تلفنی و بسته‌ها و گزارش‌های خبری، آخرین اخبار و اتفاقات این مسابقات را به سمع و نظر مخاطبان رسانه ملی می‌رسانند.
تهیه و تولید ویژه برنامه بازی‌های کشورهای اسلامی در شبکه ورزش، بیش از ۸ ساعت پخش زنده مسابقات، بیش از ۱۵ ارتباط زنده تصویری، بسته‌های گزارشی برای بخش‌های مختلف خبری، گزارش زنده از محل مسابقات در رادیو ورزش، پوشش ویژه از رادیو تازه تاسیس ورزش بانوان، از جمله اقدامات روزانه انجام گرفته در ایام برگزاری این دوره از مسابقات است.
از نکات قابل توجه در این دوره از بازی‌ها، عدم وجود خط پخش زنده تلویزیونی مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در مراحل مقدماتی بود که با تلاش تیم اعزامی به محل برگزاری مسابقات، از طریق ارسال و دریافت خطوط اینترنتی محقق شد.
در پی این اقدامات، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در پیامی، مراتب تقدیر و سپاس خود از خبرنگاران و گزارشگران اعزامی رسانه ملی که در طول مدت برگزاری این مسابقات در کنار ملی‌پوشان کشورمان حضور داشتند را اعلام کردند.
لازم به ذکر است که اختتامیه این دوره از بازی‌ها فردا شب پنجشنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۲۱ با رژه اعضای کاروان ایران برگزار می‌گردد و این مراسم نیز به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز