خبرگزاری کار ایران

سجادی: وظیفه داشتیم با کیفیت در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۰۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه خود می‌دانستیم که با کیفیت کامل در مسابقات کشورهای اسلامی حضور داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه با اشاره به برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه گفت: باعث خوشحالی جهان اسلام است که این دوره از رقابت‌ها در کشور ترکیه در حال برگزاری است و  کشور جمهوری اسلامی ایران  به عنوان یک کشور مسلمان وظیفه خود دانست که با کیفیت کامل در کشور همسایه خود که سابقه فرهنگی، همکاری و دوستی دارد، حضور داشته باشد که امیدواریم این حضور بتواند به رونق رقابت‌ها کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: از آنجایی که ما کشورهای مسلمان باید پرچم مسابقات کشورهای اسلامی را بالا نگه داریم از حدود یک سال گذشته تمام تلاش خود را بر آن داشتیم که با ظرفیت خوبی در این رقابتها شرکت کنیم.

وی ضمن تبریک به غصاب اوغلو، وزیر ورزش و جوانان ترکیه در خصوص میزبانی شایسته رقابت‌های اسلامی بیان کرد: بخشی از مسابقات مربوط به معلولان بود که این کار میزبان را سخت‌تر می‌کرد، که خوشبختانه کشور ترکیه به خوبی مدیریت کرد.

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از کشور میزبان به ویژه شهر قونیه به نیابت از کاروان جمهوری اسلامی ایران بیان کرد:  امیدوارم با بالا رفتن سن این رقابت‌ها، در دوره‌های بعدی نیز شاهد این چنین شکوه و عظمت فعالیت‌های فرهنگی در کنار فعالیت‌های ورزشی باشیم.

سجادی تاکید کرد: امیدوارم تعاملات 2 کشور  در ورزش و سایر فعالیت‌ها توسعه یابد و وظیفه خود می‌دانم  از طرف رئیس  جمهور محترم ایران از رئیس جمهور محترم ترکیه بابت دعوت رسمی ایشان قدردانی کنم. ایشان به دلیل مشغله کاری نتوانستند در این مسابقات حاضر شوند و بنده را مامور کردند که به نیابت از خودشان در این دوره از مسابقات کشورهای اسلامی حضور داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز