خبرگزاری کار ایران

نمایش۳۰ اثر عاشورایی از ۲۰ هنرمند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۳۳۷

نمایشگاه گروهی «عکس اشک ۸» به همت فرهنگسرای امید و با مشارکت گروه هنری تصویر فصل در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهنگسرای امید نمایشگاه گروهی عکس «دست آفریده‌های عاشورایی» را با عنوان «عکس اشک ۸» در نگارخانه آبی برگزار می‌کند. 

این نمایشگاه عکس عاشورایی به همت فرهنگسرای امید و با مشارکت گروه هنری تصویر فصل تدارک دیده شده و مراسم افتتاحیه آن روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه ساعت ۱۵:۰۰ به میزبانی نگارخانه آبی برگزار خواهد شد. 

نمایشگاه عکس «اشک ۸» به سرپرستی جواد علمی‌نیا و با هدف اشاعه فرهنگ حسینی و نمایش آثار هنرمندان کشور با موضوع عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام برپا شده و در آن ۲۰ هنرمند، ۳۰ اثر خود در سایز ۵۰ در ۷۰ را به نمایش عموم می‌گذارند. 

جواد علمی‌نیا مدیر گروه هنری تصویر فصل است که تاکنون بیش از ۱۹۹ نمایشگاه گروهی و بیش از ۴۹ جشنواره برگزار کرده است. وی فارغ‌التحصیل عکاسی از دانشگاه فرهنگ و هنر ایران می‌باشد. 

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۵ مرداد الی ۳ شهریور ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ به نگارخانه آبی واقع در فرهنگسرای امید در میدان امام حسین، خیابان دماوند، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز