خبرگزاری کار ایران

ابراهیم اسماعیلی اراضی «سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی» خانه کتاب و ادبیات ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۲۳

علی رمضانی طی حکمی ابراهیم اسماعیلی اراضی را به عنوان «سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی» خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در حکم علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) خطاب به ابراهیم اسماعیلی اراضی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت شعر و ادبیات داستانی» موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌شوید.

لازم است نسبت به ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌ها، با در نظر داشت اولویت اصلی حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام نمایید.

اهتمام بر ارتباط مستمر با فرهیختگان حوزه شعر و ادبیات و افراد صاحب‌نظر، هماهنگی و همفکری با مجموعه کارشناسان حوزه مربوطه و به‌روزرسانی فعالیت‌های آن مجموعه مورد انتظار است.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از زحمات جناب حجت الاسلام آقای مسعود دیانی در مدت تصدی این معاونت، ضمن پذیرش استعفا، دعاگوی شفای عاجل ایشان از خداوند منان هستیم.

مزید توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

علی رمضانی

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه کتاب و ادبیات ایران»

گفتنی است ابراهیم اسماعیلی اراضی هم اکنون مدیریت دفتر شعر معاونت شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران را نیز برعهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز