خبرگزاری کار ایران

زندگینامه شهید «سیدعباس جولایی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۶۳

کتاب «راهی به مجنون» روایتی مستند از زندگی شهید سیدعباس جولایی به قلم جواد کلاته عربی منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مؤسسۀ انتشارات ایران، «راهی به مجنون» روایتی از زندگی شهید سیدعباس جولایی، از فرماندهان مهندسی رزمی سپاه در زمان دفاع مقدس است که دوران کودکی تا شهادت این فرمانده بزرگ را به تصویر می‌کشد. 

این کتاب حاصل ده‌ها ساعت مصاحبه نویسنده کتاب با خانواده، همکاران و همرزمان این شهید والامقام و پژوهش در زندگی او است. شهید جولایی از جمله فرماندهانی بود که در ساخت و نصب پل معروف خیبر نقش اساسی داشته است. او در دوران خدمت خود در سپاه و جنگ، منشأ آثار فراوانی بوده؛ به‌نحوی که محسن رفیق‌دوست، وزیر سپاه وقت، در مراسم ختم شهید جولایی، می‌گوید: «شهید سیدعباس جولایی آچار فرانسۀ سپاه بود. با شهادت ایشان موتور وزارت سپاه خاموش شد.» 

جواد کلاته عربی پیش از این کتاب‌های «مگر چشم تو دریاست»، «در هیاهوی سکوت»، «ماجرای عجیب یک جشن تولد» و… را به انتشار رسانده است. وی همچنین در عرصه تحقیق و پژوهش سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» فعالیت داشته است. 

راهی به مجنون در ۱۲۰ صفحه با قیمت ۴۰۰۰۰ تومان توسط انتشارات مؤسسۀ فرهنگی مطبوعاتی ایران منتشر و روانه بازار شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب و تازه‌ترین محصولات انتشارات را از سایت https://ketabir.com/ تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز