خبرگزاری کار ایران

«سور» تک آهنگ بی کلام بهنام خدارحمی+صوت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۶۶

​بهنام خدارحمی (نوازنده و آهنگساز ) تک آهنگ «سور» را با اخذ مجوز وزارت ارشاد تولید و در دسترس مخاطبان قرار داد. این اثر با هدف سرور، شادمانی و خوشحالی و مهر ساخته شده است.

به گزارش ایلنا، بهنام خدارحمی (نوازنده و آهنگساز) تک آهنگ «سور» را برای جشن و سرور، شادمانی و خوشحالی و مهر که فرهنگ هفت هزارساله مردمان سرزمین پارس است، برای مخاطبان منتشر و روانه بازار موسیقی کرد. 

 

 

«سور» را بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم کرده است و امیر احدی نوازندگی تار آن را بر عهده دارد، محمد یوسفلی صدابردار و رحیم شب‌خیز هم میکس و مسترینگ این قطعه بدون کلام ایرانی را انجام داده است. 

بهنام خدارحمی جایگاه موسیقی بی‌کلام را در کشور ایران، خاص و قابل توجه می‌داند، چرا که از نظر او موسیقی بی‌کلام، خود ادبیاتی است که مخاطبانی به وسعت جهان دارد. 

 

 

در معرفی این اثر آمده است: طبعا پرداختن به مهر و نیکی و شادی آن هم در شرایط کنونی جامعه ایران و یاد آوری اینکه

در ایران برای مقابله با نیروهای اهریمنی، از جشن و سرور استفاده می‌کردند و عبادات و نیایش‌ها و پرستش‌ها همگی آمیخته با شادی و سرور بود، و

زشتی و پلشتی همواره با شادی و خوشحالی به عقب رانده می‌شده‌اند و انسانها با نیروی معنوی و روحیه‌ای قدرتمند و با اتحاد و اتفاق، اهریمن را شکست می‌داده‌اند یک مسئولیت است. مسولیتی که بیشتر از هر فردی اهالی هنر و موسیقی را متعهد می‌کند تا این تعهد را به مردمان سرزمینمان داشته باشند، که یادشان بیندازند مهر و محبت، فرهنگ چند هزارساله ایرانیان بوده و باید به آن پرداخته شود. 

تک آهنگ «سور» در صدای دنیای هنر فراهم شده و از هم اکنون در سامانه بیپ تونز قابل دانلود و در دسترس می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز