خبرگزاری کار ایران

شهاب رمضان پس از هشت سال روی صحنه رفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۱۹

کنسرت شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ یکشنبه شب در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شهاب رمضان شامگاه دوم مردادماه پس از سال‌ها دوری خودخواسته از صحنه، پیش از شروع ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر توانست بار دیگر  روی صحنه برود.

رمضان در این کنسرت منتخبی از تک‌آهنگ‌های جدید و قدیمی خود را به همراه تعدادی از قطعات آلبوم‌های «جشن تنهایی» و «رمانتیک» اجرا کرد. 

کنسرت با آهنگ «لحظه‌ها» از آلبوم «جشن تنهایی» آغاز شد و در ادامه قطعات «فرش قرمز»، «دروغ چرا»، «جشن تنهایی»، «خوشبختم»، «هر طرف که میرم»، «تو بری کی میمونه»، «عاشق بی‌ادعا»، «رمانتیک»، «اینجوری نگو»، «چی ازت قشنگتره»، «دلم برات تنگه» و «پشیمونی» اجرا شدند. 

در این کنسرت بیشترین تمرکز بر روی اجرای قطعات تازه منتشر شده رمضان با ترانه و موسیقی نیما معین و تنظیم علی بیات بود که در سالن نیز حضور داشتند. رمضان در پایان کنسرت سه قطعه «فرش قرمز»، «اینجوری نگو» و «عاشق بی‌ادعا» را مجددا اجرا کرد. 

اعضای ارکستر شهاب رمضان عبارتند از  سعید شمس (رهبر و نوازنده کیبورد)، مسعود کیانی (نوازنده درامز)، مهران اسلامی (نوازنده گیتار الکتریک)، اشکان شیرالی (نوازنده گیتار بیس)، ساسان هاشمی (نوازنده کیبورد)، یاسر شیرازی فر (نوازنده پرکاشن)، امیر سهراب ستاری (نوازنده ویولن)، مهراش (نوازنده کیبورد).

کنسرت شهاب رمضان ۲ مرداد ۱۴۰۱ به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز