خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ خبر داد؛

ساماندهی همه جانبه مجموعه هنری- تاریخی تئاتر شهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۰۰۹

وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید از مجموعه تئاترشهر گفت: مجموعه‌هایی مانند تئاترشهر، تالار وحدت و… از شناسنامه‌های فرهنگی شهر تهران به شمار می‌روند که ارتقا و نگهداری این اماکن از رویکرد‌های اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز جمعه بیست و چهارم تیرماه از بخش‌های مختلف مجموعه تئاترشهر بازدید کرد.

اسماعیلی در حاشیه این بازدید به تلاش برای ساماندهی همه جانبه مجموعه هنری- تاریخی تئاتر شهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس تئاتر شهر، تصمیمات اساسی برای بازسازی و تعمیرات اساسی این مجموعه ثبت شده در فهرست میراث ملی گرفته شده است.

وی افزود: این تصمیمات شامل دو بخش سروسامان بخشیدن به محوطه و حریم مجموعه و انجام تعمیرات و بازسازی‌ها است.

رئیس شورای هنر در عین حال تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این تصمیمات، کاستی‌های گذشته را درباره این مجموعه جبران کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حوزه فرهنگی شهر تهران را به عنوان پایتخت ایران اسلامی با نمادهای هنری‌اش می‌شناسند و مجموعه‌هایی مانند تئاترشهر، تالار وحدت، برج آزادی و موزه هنرهای معاصر از شناسنامه‌های فرهنگی شهر تهران هستند که ارتقا و نگهداری آن رویکرد اصلی وزارت فرهنگ در دوره جدید است.

گفتنی است محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد رودکی در این بازدید وزیر فرهنگ را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز