خبرگزاری کار ایران

ارکستر سمفونیک تهران با رهبر جدید روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۵۱

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حامد گارسچی طی دو شب در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری حامد گارسچی پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ تیر ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می‌رود. 

مهرداد غلامی هم سولیست فلوت این اجرای ارکستر سمفونیک است. 

«اورتور جیبسی بارون» با آهنگسازی یوهان اشتراوس، «قطعه برای فلوت و ارکستر» با آهنگسازی حسین ناصحی و «سمفونی شماره ۸ آنتونن دورژاک در سل ماژور»، «اپوس ۸۸.۳» قطعاتی هستند که توسط ارکستر سمفونیک نواخته خواهد شد. 

حامد گارسچی، متولد تهران و دانش‌آموخته رهبری ارکستر در دانشگاه موسیقی شهر کلن آلمان، تحصیلاتش را زیر نظر اساتیدی همچون میشائیل لوییک، نیکلاس پاسکه، آلکساندر رومپف، فیلیپ آنتره‌مان و کورت مازور ادامه داد. وی در دوران تحصیل با ارکسترهای متعددی در آلمان، مجارستان و بلغارستان همکاری کرده است. 

نامزدی دریافت جایزه مسابقه رهبری ارکستر آلمان در سال ۲۰۱۷ و کسب مقام پنجم در مسابقه رهبری ارکستر آنتال دوراتی در کشور مجارستان، رهبری ارکستر جوانان وتسالار، رهبری ارکستر در فستیوال‌های Music festival Klassike Dage Danmark و Acht Brücken Musik Festival Köln (contemporary) دیگر سوابق گارسچی هستند. وی همچنین در اپراهایی از جمله راینگلد، خفاش، کارمن، فلوت سحرآمیز و اپرای شهر کوبورگ در ایالت بایرن به عنوان اکومپانیمان و رهبر همکاری کرده است. علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت این کنسرت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز