خبرگزاری کار ایران

معرفی راهبران جدید گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۶۹

معاون کارگروه‌های انجمن سواد رسانه‌ای ایران از تشکیل گروه‌های تخصصی جدید انجمن با حضور چهره‌های تازه نفس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران، امیر یوسفی (معاون کارگروه‌های انجمن سواد رسانه‌ای ایران) گفت: راهبران هشت گروه تخصصی انجمن در فرآیندی علمی انتخاب و معرفی شدند.

وی با قدردانی از مسئولان سابق گروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران اظهار امیدواری کرد راهبران و مسئولین جدید گروه‌ها برای پویایی انجمن در راستای اهداف عالیه خود گام بردارند.

حمیدرضا کمالی (پژوهشگر مسایل سیاسی و از اساتید سواد رسانه‌ای) به عنوان راهبر گروه کنشگری سیاسی معرفی شد و قرار است سجاد عابدی وی را در مدیریت این گروه تخصصی همراهی کند.

سیدپیمان خادم‌الحسینی (معاون انجمن سواد رسانه‌ای ایران) راهبر گروه کنشگری دینی شد و رحمن زنگنه، سیدمهران دانشی و محمد ابراهیمی یاریگر وی خواهند بود.

راهبری گروه سواد بازی بر عهده محمدصادق افراسیابی (معاون بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) گذاشته شد و آرین طاهری، محمداحسان خرامید و آرزو سلخوری قرار است در مسئولیت جدید همراه وی باشند.

محمدمهدی فتوره‌چی (استاد دانشگاه تهران) از این پس راهبری گروه علمی و آموزشی انجمن سواد رسانه‌ای ایران را بر عهده دارد. رضا افخمی نیز همراه وی در این گروه خواهد بود.

بنا بر این گزارش نیکی حاتمی (مولف و پژوهشگر و مدرس سواد رسانه‌ای) چون گذشته مسئولیت راهبری گروه کودک و نوجوان را بر عهده دارد و قرار است در دور جدید فعالیت‌ها رها عابدی او را همراهی کند.

مرتضی کارآموزیان راهبر گروه رصد و پایش شد و قرار است سیده سارا میرقاسمی و حسین جرئتی وی را در این گروه همراهی کنند.

راهبری گروه والدگری رسانه بر عهده بهاره نصیری استاد شناخته شده سوادرسانه‌ای گذاشته شد و قرار است در این راه رئوف آذری و سیما میربخش وی را همراهی کنند.

گروه سواد هنری را نیز امیر یوسفی (معاون انجمن سواد رسانه‌ای ایران) با همراهی مهدیه سادات شاهمرادی، حامد توکل، سیده شیما رضوی و حسام طالبی‌حقه راهبری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز