خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های شبکه پنج در روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۷۲۰

شبکه پنج سیما همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، با پخش ویژه برنامه‌های مختلفی به استقبال آن می‌رود.

به گزارش ایلنا، شبکه پنج سیما، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، ۹ اردیبهشت ماه با پخش ویژه برنامه‌های مختلفی چون: همدلی، مستند اندکی صبر، سینمایی گذرگاه و… روز قدس را جشن می‌گیرد. 

«همدلی» با قدس عزیز 

ویژه برنامه زنده «همدلی» شبکه پنج سیما، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، راهپیمایی مردم مومن و روزه دار را از استودیوی سیار این شبکه واقع درخیابان انقلاب تقاطع فلسطین به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می‌دهد. 

این برنامه به تهیه‌کنندگی شهرام راد کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است که جمعه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح با اجرای جمعی از مجریان شبکه روی آنتن می‌رود و حضور پرشور و انقلابی شهروندان را از نخستین ساعت اولیه راهپیمایی روز جهانی قدس به تصویر می‌کشد. 

گروه رنگین کمانی‌ها به همراه خاله نرگس و عروسک‌ها در استودیوی سیار شبکه پنج سیما حضور دارند و در کنار کودکان و نوجوانان این روز بزرگ را گرامی می‌دارند. 

همچنین در فواصل ویژه برنامه همدلی، از استودیوی پخش شبکه پنج سیما، گفتگوهای ویژه‌ای در قالب mc با حضور یکی از کارشناس مطرح حوزه سیاسی که موضوعاتی نظیر محور مقاومت، منافع ملی و قدرت منطقه‌ای را تبیین می‌کند، تماشایی خواهد شد. 

اندکی صبر 

مستند دو قسمتی «اندکی صبر» به تهیه کنندگی «مصطفی مژدهی فر» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما، روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه در دو نوبت حوالی ساعت ۸ صبح و ۱۶ بعد از ظهر از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود. مستند «اندکی صبر» به بررسی دو رویکرد جریان مقاومت و جریان سازش می‌پردازد. 

این مستند نشان می‌دهد که امریکا از ابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی حامی شماره یک اسرائیل بوده است و در مقابل ایران هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین حامی جریان مقاومت شناخته می‌شود. در این مستند تقابل این دو دیدگاه در حوزه سیاسی و نظامی بررسی خواهد شد. 

همچنین در این مستند سعی شده است به اسناد دقیقی اشاره شود که نشان می‌دهد در چهار دهه گذشته چگونه جریان سازش و جریان مقاومت با یکدیگر درگیر شدند. در مستند «اندکی صبر» با دکتر احمد روح الله‌زاد مسئول سیاسی جمعیت حمایت از مردم فلسطین گفتگو شده است. 

سینمایی گذرگاه 

سینمایی «گذرگاه» به کارگردانی شریف عرفه محصول ۲۰۱۹ مصر در ژانر حادثه‌ای بیوگرافی جمعه ۹ اردیبهشت ماه ساعت ۸:۲۰ برای مخاطبان تماشایی می‌شود. این سینمایی روایتگر دفاع ارتش مصر در کانال سوئز در برابر اسرائیل است که به دلیل کمبود نیرو مجبور به عقب نشینی می‌شود و به خاطر این عقب نشینی مورد انتقاد مردم قرار می‌گیرند. انور یکی از فرماندهان به همراه تعدادی از افراد متعهد و مبارز برای ماموریتی جدید علیه اسرائیل متحد می‌شوند و از حضور تعدادی از نیروهایی که اسیر اسرائیلی‌ها هستند مطلع می‌شوند. آن‌ها موقعیت مقر اسرائیلی‌ها را شناسایی می‌کنند و برای مقابله به پا می‌خیزند و…

گروه اجتماعی شبکه پنج سیما نیز برنامه‌های هیوا و جشن رمضان را پنج شنبه ۸ اردیبهشت ماه، معطوف به این مناسبت روی آنتن می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز