خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد خبر داد:

جشنواره تلاوت‌های مجلسی بین‌المللی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۲۷۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت این وزارتخانه از جشنواره تلاوت‌های مجلسی گفت: این جشنواره امروز به تکامل رسیده و مقدمات راه‌اندازی بخش بین‌الملل آن در دستور کار است و تلاش می‌کنیم تا جشنواره به خوبی رشد یافته و در نقاط مختلف دنیا گسترش یابد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: چند ماه قبل در قائم‌شهر در یکی از مراحل جشنواره تلاوت‌های مجلسی حضور داشتم و امروز اختتامیه نهایی آن برگزار می‌شود و امیدواریم بخش بین‌الملل جشنواره به زودی راه‌اندازی شود.

توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی وظیفه حاکمیت است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز این مهم است زیرا هم معاونت قرآن و عترت دارد و هم در همه بخش‌ها و معاونت‌ها توجه به قرآن در دستور کار است و به صورت یک موضوع مهم دنبال می‌شود.

وی در عین حال تصریح کرد: البته رویکرد دولت مردمی و رئیس جمهور محترم این است که برنامه‌های مهم توسط فعالان آن عرصه و به صورت مردمی دنبال شود که جشنواره تلاوت‌های مجلسی یکی از این موارد است.

در پایان این آیین از امین عبدی، سید محمد طاهایی، سید جاسم موسوی، سعید عبدی و پارسا انگشتان به عنوان قاریان برتر این جشنواره تقدیر شد.

در این آیین برخی از برگزیدگان جشنواره به تلاوت پرداختند و اجرای گروه‌‌های تواشیح و هم‌خوانی محراب و محمد رسول‌الله از جمله برنامه‌های آن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز