خبرگزاری کار ایران

فریبا متخصص مهمان آخرین برنامه نوروزی «احوال پرسی» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۷۳۵

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو پخش می‌شود، در آخرین قسمت برنامه نوروزی خود، میزبان فریبا متخصص (بازیگر) و مجید رضازاده (خواننده) خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در آخرین قسمت نوروزی این برنامه که شنبه سیزدهم فروردین پخش می‌شود، ندا غفاری با فریبا متخصص به گفتگو می‌نشیند. 

فریبا متخصص از بانوان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش‌های رادیویی و دوبلور فعالیت می‌کند. وی کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد و فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ ترتیب از سال‌های 1362 و 1368 آغاز کرد و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت. وی در بیش از شانزده فیلم سینمایی و پنجاه مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است.

در بخش دیگری از برنامه، مجید رضازاده از آهنگسازان، تنظیم‌‌کنندگان و خوانندگان پاپ کشورمان، علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای ایشان را در برنامه می‌شنویم، ترانه‌های زیبایی را بمناسبت نوروز تقدیم مخاطبان و حضار میکند. 

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز از شبکه دو پخش می‌شد، سعی کرد در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند. مهمانان دوازده قسمت این برنامه که از نخستین روز فروردین پخش مهمان خانه مخاطبان بودند، به ترتیب روزهای پخش، نرگس محمدی، شهروز ابراهیمی و مادرش، یوسف صیادی، فلور نظری، سالار عقیلی، مجید لولایی، شهره سلطانی، سردار رحیمی، ساناز سماواتی، رامین ناصر نصیر، سردار مجید و سارا فلاحی بودند و فریبا متخصص، آخرین مهمان ویژه برنامه احوالپرسی خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه در ایام نوروز حوالی ساعت 18:45 مهمان خانه مخاطبان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز