خبرگزاری کار ایران

سالار عقیلی مهمان برنامه نوروزی شبکه دو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۵۹۵

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، جمعه پنجم فروردین میزبان سالار عقیلی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، جمعه پنجم فروردین میزبان سالار عقیلی خواهد بود.

سالار عقیلی از هشت سالگی، فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیشتر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت و در طی بیش از پنج سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت.

وی در جشنواره موسیقی فجر سال 1375 در سن هجده سالگی، برای نخستین‌بار روی صحنه آمد و پس از این اجرا برای همکاری با ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی دعوت شد.

این هنرمند کشورمان، سابقه همکاری با ارکستر موسیقی ملی ایران، ارکستر سمفونیک اصفهان، گروه دستان، گروه راز و نیاز و ارشد تهماسبی را دارد و سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل خوانده‌ است.

سالار عقیلی علاوه بر گفتگویی صمیمانه با ندا غفاری، پیرامون مسائل زندگی و کاری خود، دو ترانه از ترانه‌های زیبای خود را تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

در بخش پایانی برنامه نیز مسعود روشن‌پژوه به اجرای بخش مسابقه حاضران در استودیوی برنامه می‌پردازد. 

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد میزبان سلبریتی‌ها و خوانندگان کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند. 

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه هرروز حوالی ساعت 18:45 مهمان خانه مخاطبان می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز