خبرگزاری کار ایران

«احوال پرسی» میزبان یوسف صیادی و صادق شیخ‌زاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۱۸۶

یوسف صیادی (بازیگر) و صادق شیخ‌زاده (خواننده) مهمان سومین برنامه نوروزی احوالپرسی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت ۱۸:۴۵ به روی آنتن شبکه دو می‌رود، چهارشنبه سوم فروردین میزبان یوسف صیادی (بازیگر) و صادق شیخ زاده (خواننده) خواهد بود.

یوسف صیادی از بازیگران طناز عرصه سینما و تلویزیون در برنامه حضور خواهد داشت تا در گفتگویی صمیمانه پیرامون مسائل زندگی شخصی و کاری خود با مسعود روشن‌پژوه و سلیم‌خان (عروسک حاضر در برنامه) به گفتگو بنشیند.

در بخش دیگری از برنامه، صادق شیخ زاده از خوانندگان جوان سنتی کشورمان که به نوعی جزو خوانندگان بین‌المللی موسیقی بشمار می‌رود، علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای ایشان را در برنامه می‌شنویم، ترانه‌های زیبایی را بمناسبت نوروز تقدیم مخاطبان و حضار میکند. در نهایت مسعود روشن‌پژوه به اجرای بخش مسابقه حاضران در استودیوی برنامه می‌پردازد. 

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد میزبانی سلبریتی‌ها و خوانندگان کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند. 

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن‌پژوه هرروز حوالی ساعت 18:45 مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز