خبرگزاری کار ایران

تماشای «قابی از خانه» در گالری «ایده»

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۸۸۰

«قابی از خانه» عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی صدیقه طوطی است که از امروز در گالری ایده برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی صدیقه طوطی در گالری «ایده» پیش روی مخاطبان قرار می‌یرد.

این نمایشگاه که «قابی از خانه» نام دارد، از امروز جمعه ۲۲ بهمن ماه آغاز به کار می کند و تا چهارشنبه ۲۷ بهمن در گالری ایده ادامه خواهد داشت.

در توضیح این نمایشگاه آمده است:

«انتخاب فضای داخلی به عنوان موضوع این مجموعه قابل درک است، چرا که مسئولیت‌ها و محدودیتهای این دوره، موجب شدند من بیشترین زمان خود را در محدوده خانه سپری کنم. بخش زیادی از احساسات، عواطف، اندیشه‌ها و برداشت‌های من به نحوی از این محیط تاثیر می‌گیرند. من فرصت زیادی داشتم تا با دید نقاشانه به اطرافم نگاه عمیق‌تری داشته باشم. به رمزگشایی چیدمان اشیاء و ظاهر آن‌ها بپردازم و فرم ها، رنگ‌ها و کمپوزیسیون را در آن‌ها پیدا کنم. این مجموعه بازتاباننده احساس‌ها و برداشت‌ها ی من در زمانهای مختلف در این محیط است. روزمره‌های خود را به تصویر در می‌آورم و آن‌ها همچون هر چیدمان طبیعت بیجان دیگر، در نظر من گنگ و ساکت نیستند.»

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه «قابی از خانه»، تا ۲۷ بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به گالری ایده به آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز