خبرگزاری کار ایران

اجرای شب دوست‌داشتنی در کانون پرورش فکری

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۰۳۶

نمایش «شب دوست داشتنی» به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی‌حسین از روز ۲۱ دی‌ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه مخاطبان خردسال اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده: شب است اما دختربچه خیال خوابیدن ندارد چون از شب خوشش نمی‌آید. او عناصر شب (ماه و ستاره‌ها) را از روی پرده‌ اتاقش برمی‌دارد و توی صندوقچه پنهان می‌کند. فرشته‌ شب درحالی‌که دنبال ماه و ستاره‌های آسمان می‌گردد با دختربچه روبه‌رو می‌شود اما او از فرشته شب می‌ترسد. چیزی نمی‌گذرد که آن دو با هم دوست می‌شوند و سعی می‌کنند با کمک هم عناصر شب را روی پرده‌ اتاق نصب کنند و...

فاطمه خدابنده‌لو، فرزانه زکی، حدیث صابری، الهام محمودی و پریسا طراوتی، هنرمندان بازیگر در این نمایش هستند.

مهدی نیک‌روش به عنوان طراح صحنه و دکور، محسن غفاری به عنوان طراح پوستر و بروشور، هومن پیری به عنوان طراح نور و فاطمه عبدالله‌زاده به عنوان طراح لباس با این نمایش همکاری دارند.

همچنین سیدمهدی برقعی به عنوان آهنگساز، حدیث صابری به عنوان منشی صحنه و ریحانه مطهری به عنوان مسوول روابط عمومی در این نمایش حضور دارند.

این نمایش همه روزه به جز شنبه‌ها از روز ۲۱ دی ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۳۰ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، پارک لاله اجرا خواهد داشت.

یادآوری می‌شود نمایش «نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» نیز ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون و نمایش محیطی «لاک‌پشت و خرگوش» ساعت ۱۶ در محوطه باز مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز