خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام محمد کامرانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۸۸۹

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کامرانی مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی کردستان و استان تهران را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سید محمد کامرانی استاد حوزه و دانشگاه، روانشناس، نویسنده کودک و نوجوان و مدیر پیشین ماهنامه سلام بچه‌ها و مجله خانواده مطهر درگذشت.

مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد کامرانی رضوان الله تعالی علیه استاد حوزه و دانشگاه، متولد سال ۱۳۳۴ در مشهد مقدس بود. این فقید سعید از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بود که در جبهه های غرب و جنوب حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد کامرانی مدیر کل اسبق تبلیغات اسلامی در کردستان و تهران بود و در زمینه علوم اسلامی و تربیتی و روانشناسی تحصیلات عالیه و پژوهش داشتند این روحانی مجاهد استاد حوزه علمیه خواهران تهران و استاد دانشگاه علوم اقتصادی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده اموراقتصادی سابق و مدیر ماهنامه سلام بچه‌ها در دهه ۱۳۶۰ و مدیر مجله خانواده مطهر در دهه اخیر بودند از زنده یاد دکتر کامرانی کتاب‌هایی در حوزه ریاضی، بازی با اعداد، اسماءالهی و کتاب هدیه‌های آسمان مقطع ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به چاپ رسیده است.

این استاد حوزه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش در عرصه‌های علمی و پرورشی در سن ۶۶ سالگی به لقاء الهی پیوست و در قطعه ۱۰ بهشت رضا مشهد در جوار بارگاره ملکوتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به خاک سپرده شد. در پی این ضایعه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت این روحانی مجاهد و عالم وارسته را به مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده وی تسلیت گفت.

در قسمتی از متن این پیام آمده است:

درگذشت اندوهناک مرحوم مغفور حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای محمد کامرانی موجب دریغ و تاسف فراوان گردید. اینجانب ضایعه از دست دادن این همکار ارزشمند را به مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و خانواده محترم و سایر بستگان و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز