خبرگزاری کار ایران

مسابقه تولید محتوای مجازی با موضوع آبروداری و رازداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۵۴

با هدف حفظ آبرو و حرمت دیگران و به منظور ارتقای فرهنگ آبروداری و گسترش مفاهیم و ارزش‌های اخلاقی، مسابقه تولید محتوای مجازی با عنوان «آبروداری، هنر است» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رضا تاجیک مدیر کل حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به آموزه‌های تربیتی مبنی بر ضرورت حرمت آبروی دیگران و توصیه‌های اهل بیت (ع)گفت: آبروی هر انسان، چون گوهری لطیف و گران‌بهاست که چون بشکند قابل بازسازی نخواهد بود و امامان معصوم(ع) نیز، درباره حفظ آبروی دیگران، پیروان خود را از سرزنش کردن دیگران به خاطر خطاها و لغزش‌ها بازداشته‌اند.

وی، رقابت تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «آبروداری، هنر است» را در راستای دوری از بدی‌ها و رعایت ادب و اخلاق دانست و افزود: این مسابقه در چهار قالب عکس نوشته، استوری موشن، داستان کوتاه و شعر با موضوع «آبروداری و رازداری» با الهام از آیات قرآن کریم، احادیث و روایات ائمه معصومین (ع) برگزار می‌شود.

رییس هیات داوران مسابقه «آبروداری هنر است»، توصیه‌های اهل بیت (علیهم السلام) مبنی ضرورت حفظ آبروی دیگران، هشدارهای ریختن آبروی دیگران، عیب پوشانی، ضرورت رازداری و همچنین عوامل آبرومندی مثل بخشش و پرهیز از بخل، پرهیز از جدال و دعوا، درخواست نکردن از دیگران، عوامل افشای راز مثل پرحرفی، عقده حقارت، دوستی‌ها و رفاقت‌ها، احساساتی شدن و عصبانیت را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که می‌توان در تولید محتوای مجازی از آنها بهره جست.

به گفته تاجیک، «خلاقیت در تولید آثار»، «انتقال مفهوم» و «کیفیت تولید» از جمله شاخصه‌هایی است که توسط هیئت داوران مسابقه رضا مهدی‌زاده طاهری استاد دانشگاه، علیرضا احدی مدرس و کارشناس تولید محتوا فضای مجازی و نماینده دبیرخانه مسابقه ارزیابی می‌شوند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت فرهنگسرای اخلاق در اجرای مسابقه افزود: علاقمندان تا سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) (۱۰ اسفند) فرصت دارند تولیدات مجازی خود در قالب‌های مسابقه را تهیه و از طریق شماره ۰۹۲۱۶۵۴۵۷۸۴ به دبیرخانه مسابقه در فرهنگسرای اخلاق ارسال نمایند.

وی ادامه داد: در هر چهار قالب مسابقه، توسط هیئت داوران بر اساس شاخصه‌های ارزیابی، سه نفر برتر انتخاب و طی آیینی هم‌زمان با مبعث حضرت محمد (ص)، برگزیدگان طی آیینی در یکی از فرهنگسراهای محوری تهران تقدیر می شوند که به نفرات اول ۲۵ میلیون، نفرات دوم ۱۵ میلیون و به نفرات سوم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

مدیر کل حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد اینگونه برنامه‌ها به ارتقای رعایت هنجارهای اجتماعی و پیروی از آموزه‌های دینی در خصوص حفظ آبروی دیگران که در سایه یک عمر پاک زیستن و رعایت ادب و اخلاق و عفت و امانت به دست می‌آید و برای شخص وجهه و اعتماد بین دیگران پدید می‌آورد، منجر شود.

دبیرخانه مسابقه تولید محتوای مجازی «آبروداری، هنر است» در فرهنگسرای اخلاق، در خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار ، پلاک ۲۴ واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۵۳۶۰۰ آماده پاسخگویی به سئوالات مخاطبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز