خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت جعفر شهری‌باف برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۸۹۸

مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی استاد «جعفر شهری باف» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به مناسبت هفته بزرگداشت «شهر تهران» مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی استاد «جعفر شهری باف» نویسنده و پژوهشگر تاریخ اجتماعی تهران را روز دوشنبه( نوزدهم مهرماه) ساعت ۱۴ به صورت مجازی برگزار می‌کند.

حسن بلخاری (رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی)، حسن انوری (عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی)،  نصرالله حدادی (تهران‌شناس)، حسین ایمانی جاجرمی (دانشیار دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) و کامران صفامنش (پژوهشگر تاریخ معماری و شهرسازی) در این برنامه به سخنرانی می‌پردازند.

مرحوم استاد «جعفر شهری باف» نویسنده و پژوهشگر تاریخ اجتماعی تهران بود که با آثار و فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود، گنجینه ارزشمندی از زندگی اجتماعی مردم ایران را پیش روی آنان قرار داد. او شاهد صادق زمانه خود بود و با ویژگی‌های زبانی اصیل و حفظ کلمات مهجور، به نوعی پیشینه زبان را نیز با تاریخ مردم و فرهنگ پیوند داد.

دو کتاب «طهران قدیم» و «تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم»، از جمله آثار مهم این استاد فقید در زمینه تاریخ اجتماعی و فرهنگ عامه به شمار می‌روند.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند از لینک‌های زیر اقدام کنند:

https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher2

https://www.aparat.com/mafakherefarhangi

https://t.me/anjomanasarmafakher

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز