خبرگزاری کار ایران

اولین حضور جهانی «کوچ» در جشنواره فیلم کوتاه هیماچال هندوستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۶۱

فیلم کوتاه «کوچ» به نویسندگی و کارگردانی محمدجواد ضیغمی منتخب جشنواره فیلم کوتاه «Himachal» کشور هندوستان شد.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «کوچ» به نویسندگی و کارگردانی محمدجواد ضیغمی در اولین حضور بین‌المللی خود منتخب اولین دوره جشنواره فیلم کوتاه «Himachal» کشور هندوستان شد. 

این جشنواره در روزهای ۱۰ و ۱۱ مهرماه (۲ و ۳ اکتبر) در شهر شیملا به صورت حضوری برگزار می‌شود. 

«کوچ» سومین فیلم کوتاه محمدجواد ضیغمی بعد از فیلم‌های کوتاه «معاوضه» و «ناخواسته» است که در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال نیز حضور داشته است. 

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «مهراد دو شب است که به خانه برنگشته…» 

مهیار پوربابایی، غزاله زعیم، مرتضی علیدادی و فاطمه مرتاضی، بازیگران «کوچ» هستند. 

فهرست عوامل فیلم کوتاه «کوچ» عبارت است از: نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: محمدجوادضیغمی، مدیر فیلم‌برداری: عماد آراد، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علی افشاری، مدیر صدابرداری: مجید نجاتی، طراحی و ترکیب صدا: نیما شاعری، طراح گریم: رضا عربی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، جلوه‌های ویژه: بیتا اخلاقی، زیرنویس: ارسلان ابراهیمی، عکاس: سجاد عندلیب، پوستر، لوگو و تیزر: حمیدرضا احمدی (اچ‌ای برادرز)، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، مجری طرح و پخش بین‌الملل: حامد احمدی (اچ‌ای برادرز).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز