خبرگزاری کار ایران

دبیر یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۴۱۳

دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری و رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس) در حکمی صدیقه پاک بین را به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر منصوب کرد. 

در حکم معاون امور هنری برای پاک بین آمده است:

«بنا به پیشنهاد دبیر محترم کارگروه ساماندهی مد و لباس و با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان دبیر یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر منصوب می‌شوید. 

با عنایت به ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود و مرتبط و نیز اهمیت به کارگیری توان هنرمندان طراح، کارشناسان، متخصصان، انجمن ها، نهادها، دستگاههای اجرایی، موسسات و تولیدکنندگان، در زمینه‌های مختلف بویژه آمیختن هنر ارزشمند طراحی لباس با باورهای دینی و ایجاد زمینه مناسب برای تولید آثار منطبق با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی از طریق برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، لازم است از طریق برپایی نشست ها، جمع آوری سوابق و اطلاعات، اخذ پیشنهادها، انطباق با مقررات و ضوابط جشنواره اقدام مقتضی به عمل آورید. »

صدیقه پاک بین از هفتمین دوره تاکنون دبیر جشنواره بین المللی مد و لباس فجر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز