خبرگزاری کار ایران

داستانی هولناک و پر تنش را در «زنجیره» بخوانید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۵۹۷

رمان «زنجیره» نوشته «آدرین مک‌کیتی» منتشر شد؛ اثری که استفن کینگ آن را «داستانی هولناک و مبتکرانه» و دان وینسلو «شاهکار تنش» توصیف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمان «زنجیره» نوشته «آدرین مک‌کیتی» با ترجمه سیمین محبوب از سوی نشر چترنگ روانه بازار کتاب شد؛ اثری که استفن کینگ آن را «داستانی هولناک و مبتکرانه» و دان وینسلو «شاهکار تنش» توصیف کرده‌اند.

در بخشی از این کتاب که فضای داستان را هم مشخص می‌کند، می‌خوانیم:

«تو اولین نفر نیستی و مسلما آخرین نفر هم نخواهی بود. تو در زنجیره هستی و این یه فراینده که به مدت‌ها قبل برمی‌گرده. من دخترت رو دزدیده‌ام برای اینکه پسرم آزاد بشه. یه مرد و یه زن اون رو دزدیدن و نگهش داشتن. تو باید هدفی رو انتخاب کنی و یکی از عزیزان اون شخص رو بدزدی. به این ترتیب زنجیره ادامه پیدا می‌کنه.»

صحبت از زنجیره‌ای است که اگر یکی از حلقه‌های آن گسسته شود، هیچ‌کس در امان نخواهد ماند. زنجیره‌ای که شما را در لحظه به قربانی و جلاد تبدیل می‌کند که هرگز از آن رهایی نخواهید داشت.

این کتاب در زیر پوسته داستانی پر هیجان، به وضوح حاصل تفکر فیلسوفانه مک‌کیتی است؛ نویسنده‌ای که در چهار کشور و سه قاره زیسته و چند شغل عوض کرده است. او می‌خواهد شما را متوجه این نکته کند که آنچه می‌خوانید اگزیستانسیالیسم در عمل است.

زنجیره کتابی است که شما را به درک هیجان در لایه‌های مختلف دعوت می‌کند.

این رمان در ۵۱۵ صفحه و با قیمت ۱۰۵ هزار تومان منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز