خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک شیراز خبر داد:

آبگرفتگی زیر گذر شهیدان شیخی ناشی از سرریز شدن شبکه آب و فاضلاب بود

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۰۲۸

شهردار منطقه یک شیراز اعلام کرد: آبگرفتگی زیر گذر شهیدان شیخی ناشی از سرریز شدن شبکه آب و فاضلاب بود و مقرر شده این سازمان اقدام به بازسازی دریچه منهول کند.

به‌گزارش ایلنا، غلامرضا نامورچی با اشاره به آبگرفتگی ناشی از بارندگی امروز در زیرگذر شهیدان شیخی گفت: ضمن عذرخواهی از شهروندان به اطلاع می‌رساند که با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، برنامه ریزی لازم توسط حوزه اجرایی شهرداری منطقه یک صورت پذیرفته و کلیه پمپ ها و تاسیسات مربوطه از سوی کارشناسان مورد بازبینی قرار گرفته و ناظرین مقیم در نقاط حساس جهت سرکشی مکرر مشخص شد.

وی افزود: در زمان بارندگی امروز شبکه آب و فاضلاب شهری به مرحله اشباع رسید و سرریز شدن آب متعفن از منهول موجود در رامپ خروجی زیرگذر و آب گرفتگی نسبتا شدیدی را نیز به دنبال داشت که با حضور به موقع پرسنل حوزه اجرایی شهرداری منطقه یک و عملکرد مطلوب تاسیسات شهری این مشکل در سریعترین زمان ممکن مرتفع شد.

شهردار منطقه یک شیراز اضافه کرد: با پیگیری های لازم نمایندگان محترم شرکت آب و فاضلاب شهری در محل حاضر و مقرر گردید طی دو روز آینده نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت پذیرد تا دیگر شاهد مشکلاتی در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز