خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه سلامت استان فارس مطرح کرد

بیمارستان های خصوصی فارس طرف قرارداد با بیمه سلامت نیستند/ نزدیک به۳میلیاردتومان خسارت بیمه متفرقه است

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۱۳

مدیر کل بیمه سلامت استان فارس گفت: هیچکدام از بیمارستان های خصوصی استان طرف قرارداد بیمه سلامت نیستند.

به گزارش ایلنا، فرهاد لطفی با بیان اینکه مراکز خصوصی فارس تمایل به قرار داد ندارند، افزود: طبق دستورالعمل تا سه ماه شروع به پرداخت کردیم و رسیدگی ها ادامه دارد.

به گفته وی افرادی که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند در صورت مراجعه به مراکز درمانی خصوصی حق بیمه آنها پرداخت می‌شود.

لطفی ادامه داد: همچنین برای ایثار‌گران و جانبازانی ‌که مشکل دارند با بیمه تکمیلی دی صحبت کرده‌ایم و تمام بیمه تکمیلی‌ها پرداخت می شود و نیاز به مراجعه جانبازان برای پرداخت سهم در مراکز خصوصی نیست. 

لطفی با اشاره به اینکه تلاش کرده‌ایم تا سهم پرداختی بیمه ها  هر چه سریعتر پرداخت کنیم، افزود:۵۴ بیمارستان دولتی سطح استان و ۵ بیمارستان غیردانشگاهی مانند بیمارستان شهید دوران، ارتش، تامین اجتماعی و... تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت فارس درخصوص پرداختی بیمه سلامت به بیمارستان‌های دولتی گفت: مطالبه مراکز از سه ماه سال قبل است که امسال نیز فروردین پرداخت و۷۰ درصد اردیبهشت هم نیز پرداخت شده است.

لطفی با بیان اینکه ۷۰۰ داروخانه در سطح استان فعالیت دارند، یاداورشد: با بیش از ۸۰ درصد داروخانه ها قرار داریم و همچنین در محدوده خیابان زند با داروخانه های تازه تاسیس قرار داد نمی بندیم.

وی با اشاره به اینکه مطالبه داروخانه ها در فروردین امسال تسویه شده است و اردیبهشت و خرداد ۶۰ درصد پرداخت شده است، عنوان کرد: ۴ ماه از سال گذشته بدهی داریم و همچنین در سال ۹۷داروهای تحت پوشش پزشک خانواده طی همین هفته پرداخت می شود.

لطفی درباره پرداخت خسارت بیمه متفرقه گفت: نزدیک به۳ میلیارد تومان خسارت بیمه متفرقه است که بیمه‌شدگان با مراجعه به مراکز درمانی خصوصی اسناد را برای دریافت حق بیمه ارائه می دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز