خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس:

هفدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۱۴۳

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس گفت: هدف از برگزاری این اجلاس ضمن تقدیر از خیرین حوزه سلامت؛ مرور نیازها و مسائل باقی مانده حوزه سلامت با خیرین است که در سال ٩٧ تعهدات خود را عملی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر رامجردی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه٣٥ پروژه عمرانی حوزه سلامت توسط خیرین در حال انجام است، تصریح کرد: اقدام عملیاتی و واقعی خیرین استان طی ١٧ سال گذشته بیش از هزار و 434 میلیارد تومان اعلام است.

وی افزود: ارزش به روز این تفاهم نامه‌ها در حال حاضر بالغ بر ٥ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

رامجردی با بیان اینکه  نزدیک به دو هزار و ٢٤٠ تفاهم نامه طی این سال‌ها منعقد شده است، عنوان کرد: بیشترین آنها با ٦٤٣ تفاهم‌نامه و ارزش ٩٠٠ میلیارد تومان در زمینه عمرانی، اهدای ملک به ارزش ٣٢٧ میلیارد با ٣٨٤ تفاهم‌نامه، ٨٣١ تفاهم‌نامه در زمینه اهدای وسیله نقلیه به ارزش ٣ میلیارد و  ١٠٠ تومان و مابقی مربوط به امور حمایتی بوده است.

وی تصریح کرد: امسال از خیرین برای تکمیل ٣٥ پروژه عمرانی، بیمارستان رسول اعظم و یک بیمارستان در جنوب شیراز و همچنین تکمیل بیمارستان سرطان جنوب، مسائل حوزه پیشگیری در حوزه آموزش، طرح‌های عمومی بهداشت در جامعه، و ...کمک به اجرای طرح‌های حمایتی از بیماران نیازمند در این اجلاس دعوت می کنیم.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان پرداخت وام و کمک های بلاعوض گفت: بیش از دو میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه و ١٧٠ میلیون تومان کمک بلاعوض به بیماران طی دو سه سال اخیر توسط موسسه حمایت از بیماران این مجمع پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز