خبرگزاری کار ایران

بنی زمانی خبر داد:

بدهی۶۰ میلیارد تومانی به‌جا‌مانده از پروژه پل کابلی شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۴۴۱

سخنگوی‌کمیسیون برنامه‌، بودجه،املاک و امور حقوقی شورای شهر شیراز گفت: بدهی به جا مانده از پروژه پل کابلی حدود ۶۰ میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای شهر شیراز، سینا بنی زمانی گفت: پروژه پل کابلی حدود ۳۷ میلیارد تومان بدهی اجرایی و حدود ۲۳ میلیارد تومان بدهی تملکی دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز باید بیش از گذشته به شرایط مالی و اجرایی پروژه‌ها در زمان افتتاح توجه کند‌ افزود: در گذشته، افتتاح پروژه‌ها با وجود حجم بالای بدهی به پیمانکاران و مالکان، از رویه‌های معمول افتتاح پروژه‌ها بود.

بنی‌زمانی با یادآوری اینکه، افتتاح پروژه‌ها با این شرایط، سبب به هم ریختگی انضباط مالی شهرداری می‌شود تصریح کرد: در این وضعیت نمی‌توان انتظار اجرای مطلوب برنامه‌های پنج‌ساله‌ شهرداری را داشت.

سخنگوی کمیسیون برنامه‌، بودجه، املاک و امور حقوقی شورای شیراز، یکی از مشکلات در نظام مالی شهرداری‌ها را استفاده از سیستم حسابداری نقدی تعدیل‌شده برشمرد و ابراز کرد: این امر سبب دشواری تعیین میزان بدهی و تهیه ترازنامه می‌شود.

بنی زمانی تاکید کرد: تا زمان تغییر سیستم حسابداری به تعهدی، شهرداری‌ها باید از سو استفاده از خلاهای موجود خودداری کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود، شهرداری شیراز پروژه‌ها را زمانی افتتاح کند که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و برنامه‌ی قابل قبولی برای پرداخت بدهی‌های به‌جا‌مانده تهیه شده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز