خبرگزاری کار ایران

هشدار نماینده ممسنی به وزارت راه و شهرسازی :

جاده بابامیدان -گچساران هر روز جان تازه‌ای می‌گیرد/ اگر تا پایان سال تکلیف جاده‌ها روشن نشود خون مردم بر گردن راه و شهرسازی است / مردم دیگر کوتاه نمی‌آیند

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۸۷

نماینده شهرستان ممسنی در شورای اسلامی استان فارس، به شدت از مسئولان و نمایندگان مجلس به واسطه بی‌توجهی به جاده‌ مرگبار بابامیدان به گچساران، انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان فارس، ایلوش شریفی در کمیسیون عمران این شورا با این ادعا که سالانه چند صد نفر از هموطنان‌مان در مسیر کوتاه بابامیدان به پل بریم فارس کشته و زخمی می‌شوند، گفت: به عنوان یکی از نمایندگان مردم این مرز و بوم، با همه‌ وجود از اینکه در چنین وضعیتی در این منطقه زندگی می‌کنیم احساس تأسف و شرمندگی می‌کنم.

وی افزود: همین یک ماه قبل شاهد مرگ دلخراش یک خانواده با تمام اعضای خود در یک سانحه دلخراش بوده‌ایم و به فاصله کمی بعد یک عروس و داماد را در همان نقطه از دست داده‌ایم؛ داد بی‌گناهی مردم مظلوم این منطقه را به کجا ببریم؟

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی فارس تبعیض در بین شهرستان‌ها و استان‌های مختلف را غیرقابل تحمل دانست و گفت: در همین شورای استان برخی از اعضا از تأخیر در چهار بانده کردن شدن جاده‌های خود گلایه دارند و در سوی دیگر ما در ممسنی و رستم گرفتار تبدیل جاده ۵ متری به ۶ متری هستیم.

نماینده ممسنی در شورای اسلامی فارس تصریح کرد: به عنوان نمونه باید بگویم اگر در شهرستان جهرم به دنبال چهار بانده کردن اتوبان هستند به این دلیل است که آقای رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران است؛ در گچساران کهگیلویه و بویراحمد هم اگر اتوبان عریض و طویل احداث کرده‌اند چون آقای تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه است؛ چرا باید چنین باشد؟ این چه تبعیضی است که گریبان شهرستان‌های مختلف را گرفته است.

شریفی با بیان اینکه راه‌های ممسنی و رستم، محور ترانزیتی مناطق همسایه محسوب می‌شود؛ افزود: نفت و گاز گچساران و خوزستان را از محورهای نحیف این منطقه می‌برند و نوش جان می‌کنند اما فکری به حال جاده‌های زیر پای خود نمی‌کنند.

این عضو شورای اسلامی فارس با گلایه شدید از نماینده فعلی و ادوار شهرستان‌های ممسنی و رستم، گفت: وضعیت وخیم راه‌های این دو شهرستان نشان می‌دهد که نمایندگان ما در مجلس یا پیگیری نکردند و یا اصلاً جان موکلان‌شان برایشان اهمیتی نداشته است.

وی ادمه داد: من از طرف کمیسیون عمران شورای اسلامی استان از این تریبون به مدیرکل راه و شهرسازی استان و شخص وزیر هشدار می‌دهم که تا پایان امسال تکلیف را روشن کنند؛ در غیر این صورت اگر خونی از بینی کسی بیاید، مردم دیگر کوتاه نمی‌آیند و شخص مدیرکل استان و وزارت  راه و شهرسازی مسئول جان مردم هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز