خبرگزاری کار ایران

جمالی نوبندگانی در گفت و گو با ایلنا:

اعمال فشار آمریکایی‌ها همراه با پیوست روانی بر ایران/ قاچاق میلیاردی کالا رقیب سرسخت تولید

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۴۵۲

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها در در تلاشند فشارها را زیادتر، همه‌جانبه، هوشمندانه و همراه با پیوست روانی روی کشور و مردم ایران وارد کنند.

محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن ترامپ، آمریکا همواره در تلاش است تا به انقلاب اسلامی و ایران ضربه وارد کند گفت: آمریکا بدون توجه به اینکه کدام نظام سیاسی در ایران حاکم است عزم خود را برای ایجاد مشکل در درون کشور جزم کرده است.

نماینده مردم فسا در مجلس افزود: فشار کشورهایی مانند عربستان، بحرین، امارات و رژیم صهیونیستی بر روی ایران با این هدف صورت می گیرد که ایران به شکل یکپارچه وجود نداشته باشد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی ها سعی دارند تا در کنار فشار اقتصادی با ایجاد یک جو روانی از طریق بنگاه هایی مانند بی بی سی، فضای مجازی و نیروهایی که درون کشور دارند فشارهایی بر روی ایران اعمال کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش هایی که قوای مختلف انجام می‌دهند اما دشمن می‌خواهد تا شرایط درون کشور را در فضای مجازی به بدترین شکل ممکن جلوه دهد. اگرچه در مقطع زمانی که حادثه سیل اتفاق افتاد جهت کمک به سیل زدگان همدلی های فراوانی میان مردم وجود داشت اما دشمنان در این برهه همواره در تلاش بودند تا نقاط ضعفی را پیدا کنند و روی آن مانور بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه مقامات آمریکایی به هیچ‌وجه توان اداره کردن چنین سیلی را در کشور خودشان نداشتند، ادامه داد: اگرچه ایرادات و اشکالاتی هم در درون کشور وجود دارد اما دشمن در تلاش است تا با عوامل نفوذی مانند سلبریتی های خود فروخته و افرادی که با نظام زاویه دارند اقداماتی را انجام دهند که درون کشور نابسامان شود.

نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به اینکه آمریکایی ها به راحتی از مسایل وسیعتری  به راحتی عبور کردند افزود: شعارهای حقوق بشری و بین المللی که توسط آمریکایی ها بیان می شود یک طنز تلخ است.

به گفته وی آمریکایی همواره به دنبال پول و کسب منافع هستند.

جمالی نوبندگانی با اشاره به اینکه کم‌کاری‌هایی که قبل از انقلاب در کشور انجام شده سبب شده بودجه و اقتصاد کشور به فروش نفت وابسته باشد گفت: جلوگیری از صادرات نفت نخستین اقدام و ابزار آمریکایی ها برای فشار به کشور ایران محسوب می شود.

نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به اینکه هیچ کشوری در دنیا پیدا  نمی‌شود که از محل فروش نفت حقوق کارمندان را بپردازد گفت: اگرچه کارمندان مشغول در ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها برای مردم و جامعه کار می کنند بنابراین حقوق آنها باید از طریق مالیات‌هایی که مردم می‌پردازند تامین شود.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که کشور ایران به سمت تولید و رونق تولید حرکت نکند هیچگاه روی اقتصاد سالم را نخواهد دید افزود: در شرایط فعلی مجلس در جهت حمایت از تولید کنندگان باید قوانینی را وضع کند تا به تبع آن امور تولید کنندگان را تسهیل کند.

جمالی نوبندگانی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیاز است تا دولت به صورت واقعی از تولید کنندگان حمایت کند عنوان کرد: بانک ها با دریافت سود 30 درصد از تولید کننده شرایط را برای ادامه راه تولید کنندگان دشوار کرده اند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه قاچاق 20 تا 30 میلیارد دلاری کالا رقیب سرسخت تولید محسوب می شود، گفت:  تولید کنندگان در جهت رونق اقتصادی باید کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا به تبع آن مصرف کنندگان بتوانند به محصولات داخلی اعتماد کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر نیاز به تغییر سبک زندگی داریم، یادآور شد: با توجه به اینکه مردم ما مصرف ترین مردم در محصولاتی مانند نفت، بنزین، آب، برق و ... هستند بنابراین در برای ترمیم مشکلات نیازمند کمک مردم، مجلس و دولت هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز