خبرگزاری کار ایران

رحمانی مطرح کرد:

چهار هزار و ۲۳ طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری مصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۹۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: تعداد سه هزار و۴۷۶ طرح با مبلغ ۴۲۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، عشایری ، فراگیر و نهادهای حمایتی از طریق بانک‌ها و موسسات عامل پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت : تعداد سه هزار و۴۷۶ طرح با مبلغ ۴۲۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، عشایری ، فراگیر و نهادهای حمایتی از طریق بانک‌ها و موسسات عامل پرداخت شده است .

به گزارش اطلاع رسانی استانداری فارس یداله رحمانی در سی و چهارمین جلسه شورای راهبری اشتغال پایدار روستایی، عشایری ، فراگیر و نهادهای حمایتی بیان داشت : کمیته نظارت تشکیل شده در استان تاکنون از 77 طرح ایجادی، 22 طرح توسعه ای و 11 طرح در گردش از طرح های فعال و غیر فعال در سطح استان را بازدید کرده اند .

وی در ادامه با توجه به روند فعالیت کمیته نظارتی افزود: تمامی طرح هایی که از بانک ها تسهیلات دریافت کرده اند توسط این کمیته مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند و از مجموع 110 طرح بازدید شده کمیته نظارت استان که در 15 شهرستان محقق شد. موارد مورد ابهام کمیته در نحوه هزینه کرد تسهیلات مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت .

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری فارس با توجه به گزارش وضعیت طرح های حمایتی معرفی شده به بانک ها و موسسات عامل بر اساس سامانه کارا اظهار داشت :  214 طرح نهاد حمایتی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مبلغ 22 میلیارد تومان ، 961طرح  بهزیستی با مبلغ 103 میلیارد تومان و پنج هزار و 135 طرح کمیته امداد امام خمینی ( ره)  با مبلغ 317 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است که تعداد یک هزار و125 طرح با مبلغ 55.8 میلیارد تومان توسط بانک ها و موسسات عامل پرداخت شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز