خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی شریف حسینی؛

سرپرست سازمان صمت فارس منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۸۴

طی حکمی از سوی قائم مقام وزیر در امور مجلس و معاون حقوقی مجلس و امور استانها، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در بخشی از حکم سید شریف حسینی آمده است : انجام وظایف بر اساس تکالیف ابلاغی، برنامه ریزی و طراحی شیوه های روزآمد ، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی ، سازماندهی امکانات و ظرفیت های موجود ، تعامل و همکاری مناسب با دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی استان و تشکل‌های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد ،‌ ارتقای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آوری ، مورد تاکید است.

شریف حسینی در این حکم تاکید کرده است: انتظار دارم با تکیه بر اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی ، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و بهنگام در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید .

گفتنی است، فریبرز رضا زاده در سابقه کاری خود کارشناس صنایع ، رییس اداره تولید ، بهره وری و طرح برنامه رییس اداره آموزش و فنآوری و پشتیبانی منابع انسانی  و معاونت امور صنایع در سازمان صنایع و معادن سابق  و سازمان صنعت ، معدن و تجارت  و جانشینی  رییس سازمان را در کارنامه خود دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به تعامل با تشکل های مردمی مرتبط با سازمان صنعت ، معدن و تجارت جهت توسعه همه جانبه گفت: فعالیت تخصصی تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه های مختلف صنعتی ، معدنی و تجاری همچنین  همراهی ، همکاری و تعامل  با این مجموعه های  مهم که بخش اعظم اقتصاد استان را در بر دارند  تعامل و همکاری همه جانبه مسئولان و حتی بخش خصوصی را می طلبد.

رضا زاده افزود :  فارس در عرصه صنعت و معدن و تجارت  نیز از نظر رتبه بندی جزو  استانهای مطرح کشور است و در بعضی موارد بسیار  ممتاز  است و قطعا  با تلاش بیشتر به یکی از مطرح ترین استانهای صنعتی کشور تبدیل شود.

وی در خصوص بخش تجارت و صادرات گفت  : پیشینه و قدمت تاریخی تجارت خارجی استان و وجود روابط قوی تجاری و قومی بازرگانان فارس با سایر کشورهای جهان، قابلیت توسعه صادرات استان است، که ضرورت دارد از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها ، پتانسیل ها ومزیت های این حوزه مهم و اساسی بهره کافی را ببریم .

رضازاده با اشاره به نزدیکی استان به منطقه خلیج فارس و کشورهای حاشیه آن اضافه کرد : جهت نیل به اهداف چشم انداز توسعه صادراتی ایجاد زیرساخت های صادراتی همچون پایانه های صادراتی، امکانات و ظرفیت نگهداری کالا و کارگو سنتر حمل هوایی کالا و ... را توجیه پذیر می سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز