خبرگزاری کار ایران

سلحشوری:

49 درصد از پروژه‌های عمرانی فارس از برنامه‌های زمان‌بندی عقب هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۷۶

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه 49 درصد از پروژه‌های عمرانی فارس از برنامه‌های زمان بندی عقب هستند.

به گزارش ایلنا، علی سلحشوری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با بیان اینکه در سال جاری از 570 طرح عمرانی و 3200 پروژه بازدید شده، گفت: این در حالیست که در یک سال گذشته از2820 پروژه در 29 شهرستان  بازدید کردیم.

سلحشوری ادامه داد: حدود 618 میلیارد تومان اعتبارات استانی برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است که میزان 407 میلیارد تومان از این مبلغ تخصیص پیدا کرده است.

به گفته وی میزان تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی استان معادل8/65 درصد بوده است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه میزان اعتبار طرح های ملی با ویژگی استانی  253 میلیارد تومان است، بنابراین مبلغ تخصیص یافته برای این پروژه ها 288 میلیارد تومان است.

به گفته وی میزان اعتبار تخصیص یافته به پروژه های  ملی با ویژگی های استانی 5/113 درصد بوده است.

وی بیان کرد: از 948 میلیاردی که به روش های توازن منطقه ای ابلاغ شده بود حدود 8/33 درصد معادل320 میلیارد از این مبلغ تخصیص یافته است. حدود 158 طرح ملی با ویژگی استانی در فارس وجود دارد که حدود 73 از این طرح ها ملی با ویژگی استانی است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه حدود 1375 پروژه در استان عقب تر از برنامه زمان بندی هستند، ادامه داد: این در حالیست که حدود 1298 مطابق برنامه زمان بندی و 113 جلوتر از برنامه زمان بندی در حال انجام هستند.

معاون برنامه معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: از ۱۹۰۰ پروژه در دست اجرا۵۶۰ پروژه متوقف شده و این در حالی است که ۵۱ پروژه اصلا  شروع نشده و ۱۹۴ پروژه خاتمه یافته است. همچنین از ۷۰ درصد پروژه در دست اجرا در 22 درصد آنها هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز