خبرگزاری کار ایران

بلبل آبادی مطرح کرد:

شرکت برق منطقه‌ای گیلان، شرکتی برنامه محور و سیستماتیک است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۸۸۷

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان گفت: شرکت برق منطقه‌ای گیلان، شرکتی برنامه محور و سیستماتیک است.

به گزارش ایلنا از رشت، هشتمین جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان درباره آسیب شناسی محورهای عمومی ارزیابی عملکرد سال 1395 با حضور عظیم  بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، ارزیابان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان ، معاونین و مدیران در سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

عظیم بلبل آبادی با اشاره به اینکه ارزیابی فرصتی است برای شرکت در راستای تعالی و انجام بهینه امور ، بیان داشت: برای اینکه در ارزیابی های مختلف بتوانیم مسیر بهبود ، سرآمدی و کارآمدی شرکت را بهبود ببخشیم بایدتعامل بیشتری با دستگاههای ذیربط داشته باشیم و دیدگاه‌ها و پیشنهادات ارزیابان را مد نظر قرار دهیم.

وی افزود: در دو سال اخیر شرکت توانست در چندین ارزیابی، رتبه های برتر را کسب کند که این موضوع بیانگر این است که شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان، شرکتی برنامه محور و سیستماتیک است.

مصطفی عسگرپور رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در خصوص ارزیابی گفت:هدف از ارزیابی، سنجش واقعیت‌ها است.

وی تصریح کرد: اینکه چقدر یک سازمان در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است و اگر در رسیدن به اهداف خود دچار مشکلات و محدودیت هایی بوده است، بتوانیم به سازمان در رسیدن به اهدافش با ارائه راهکار کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز