خبرگزاری کار ایران

معصومی خبر داد:

برگزاری سومین کنگره بین‌المللی سلامت در شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۰۳

دبیرعلمی سومین کنگره بین المللی سلامت همراه از برگزاری سومین کنگره بین‌المللی سلامت همراه، صبح چهارشنبه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: این کنگره با حضور معاونان وزرای بهداشت و ارتباطات و فناوری اطلاعات و مقامات ارشد استان فارس در شیراز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا سیدجلیل معصومی، در جمع خبرنگاران افزود: کنگره دو روزه سلامت همراه، با هدف ساماندهی اپلیکشن‌های حوزه سلامت و به دنبال برگزاری دو دوره موفق این کنگره در سال‌های گذشته، در شیراز برگزار خواهد شد.

معصومی به محورهای اصلی این کنگره اشاره کرد و افزود: شیوه نامه ها و استانداردهای سلامت همراه، خدمات بیمار محور در سلامت همراه، ارتقای سلامت و سلامت همراه، کارآفرینی، سرمایه گذاری و بازاریابی در سلامت همراه، مخاطرات و چالش های سلامت همراه، کاربرد فناوری های نوین در سلامت همراه و سیستم اطلاعات سلامت و سلامت همراه، از مهم ترین محور های این کنگره محسوب می شوند.

به گفته وی برگزاری بخش‌های رویداد استارتاپی، مسابقه کشوری اپلیکیشن‌های حوزه سلامت، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه محصولات سلامت همراه، رویدادهای جانبی این کنگره را شامل می شود .

دبیرعلمی سومین کنگره بین‌المللی سلامت همراه با اشاره به اینکه در دو دوره گذشته، بستر برای حضور علاقه‌مندان و ارائه ایده‌های نو فراهم شده است، ادامه داد: تعداد چهارصد مقاله توسط دبیرخانه دریافت شده که دویست و سی مقاله به شکل سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

معصومی با بیان اینکه در این کنگره صاحب‌نظرانی از ایران، آلمان، آمریکا، ترکیه، پاکستان حضور دارند افزود: این کنگره بخش‌های جانبی متعددی دارد که برگزاری پنل و کارگاه‌های آموزشی و یک استارتاپ برای ارائه ایده‌های خلاقانه، از جمله این بخش‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز